Stream of consciousness

zdjęcia i o zdjęciach - bez dogmatu
ODPOWIEDZ
puch24

Re: Stream of consciousness

Post autor: puch24 »

Być będą, tylko będą się inaczej nazywali.

Amerykanie nie mają już illnesses czy sicknesses, mają conditions.
Nie chodzą do toilet, tylko do restroom.
Nie siusiają ani nie robią kupy, tylko go to the bathroom (the patient went to the bathroom in his bed).
Nie mają problemów, mają issues.
W policji nie ma pościgów, napadów czy interwencji, są situations.
Dzieci nie są debilami, są minimally exceptional. (Serio!)
Nie ma gett murzyńskich, są inner cities.
Itd.
Oni naprawdę wierzą w to, że jak coś złego nazwą inaczej, to to zło znika.
cybulski

Post autor: cybulski »

wierzą w zaklęcia z tego wniosek
puch24

Dokładnie tak, i o tym George Carlin zawsze mówił w swoich tekstach.

Dodano po 4 minutach 16 strzałach znikąd:
Fragment z tego właśnie występu. Tekst zaczyna się wcześniej niż video, on tam wcześniej mówi o "cz4rnuchach". ;-)

"Now I probably got some other group pissed off at me because I said fruit. There’s a different group to get pissed off at you in this country for everything you’re not supposed to say. Can’t say fruit, can’t say faggot, can’t say queer, can’t say Nancy boy, can’t say pansy. Can’t say nigger, boogie, jig, jiggaboo, skinhead, jungle bunny, moolie, moolie yan or schwarz. Can’t say yid, heeb, zeeb, kike, mackie, dego, ginny, wop, ginzo, greaser, greaseball, spick, beaner, oya, tiger, PR, Mick, donkey, turkey, limey, frog, squarehead, kraut, jerry, Hun, chink, jap, nip, slope, slopehead, zip, zipper head, gook. There is absolutely nothing wrong… There is absolutely nothing wrong with any of those words in and of themselves. They’re only words. It’s the context that counts. It’s the user. It’s the intention behind the words that makes them good or bad. The words are completely neutral the words are innocent. I get tired of people talking about bad words and bad language. Bullshit. It’s the context that makes them good or bad, the context that makes them good or bad. For instance, you take the word nigger. There is absolutely nothing wrong with the word nigger in and of itself. It’s the racist asshole that’s using it that you ought to be concerned about. We don’t care when Richard Pryor or Eddie Murphy says it. Why? Because we know they’re not racists. They’re niggers. Context. Context. We don’t mind their context because we know they’re black. Hey, I know I’m Whitey, the blue-eyed devil patio, fake gray boy, honkie, motherfucker myself. Don’t bother my ass. They’re only words. You can’t be afraid of words that speak the truth, even if it’s an unpleasant truth like the fact that there’s a bigot and a racist in every living room on every street corner in this country. I don’t like words that hide the truth. I don’t like words that conceal reality. I don’t like euphemisms or euphemistic language. And American English is loaded with euphemisms, because Americans have a lot of trouble dealing with reality. Americans have trouble facing the truth, so they invent the kind of a soft language to protect themselves from it. And it gets worse with every generation. For some reason it just keeps getting worse."

Źródło: https://scrapsfromtheloft.com/2017/06/2 ... ranscript/
zdyboo

Post autor: zdyboo »

Jak to kiedyś Jeremy Clarkson napisał: "Ostatnia grupa społeczna, którą można bezkarnie obrażać to biały heteroseksualny mężczyzna."
puch24

Okazuje się, że to prawda.
Awatar użytkownika
vid3
Kontakt:

Post autor: vid3 »

W pustyni i w puszczy przeminęło z wiatrem.
puch24

O, a propos "W pystyni i w paszczy", słyszeliście, że jakaś polonistka/aktywistka wystąpiła z inicjatywą, by tę książkę usunąć z listy lektur szkolnych, a nawet wpisać ją na indeks ksiąg zakazanych, ponieważ "utrwala ona w młodzieży przekonania sprzed 120 lat, utrwala schematy religijne, rasistowskie, seksistowskie, itd.?
zdyboo

Post autor: zdyboo »

Czytałem tę wiadomość. Ciekawe co następne. Proponuję "Lalkę" Prusa, przecież pokazuje nieprawdziwy zimnosuczy obraz kobiet.
"Bambo" Tuwima chyba już dawno został uznany za rasistowski, a naprawdę trzeba mieć pustkę między uszami, aby dopatrzeć się w tych 16 wersach rasizmu.
HBO GO z platformy usunęło "Przeminęło z wiatrem", a za ten film pierwsza Murzynka dostała Oskara za rolę drugoplanową. Mają podobno przywrócić, ale opatrzyć notką historyczną.
Ciekawe kiedy wrócą do "Django" Tarantino. Już po premierze m.in. Spike Lee zarzucał QT nadmierne epatowanie słowem: "nigger".
Tymczasem o Leopoldzie II, królu Belgów jakoś cicho.
nordenvind

Post autor: nordenvind »

Obrazek
sandor

Post autor: sandor »

Szokujące jest to, że grupa ludzi może robić, w super zorganizowanych, praworządnych wzorcowo demokracjach, cokolwiek im się podoba... Ten pomnik ok, tamten do rzeki i nikt nad tym nie panuje.
ODPOWIEDZ