VID3

crème de la crème
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
vid3
Posty: 8566
Rejestracja: 07.2017
Lokalizacja: Miasto robotnicze
Kontakt:

VID3

#1

Post autor: vid3 »

Nie jestem ani fotografem ani znawcą tematu.
Pstrykam bo lubię.

Obrazek
puch24

Re: VID3

#2

Post autor: puch24 »

No i słusznie, bo o to chodzi.
namoamo

Re: VID3

#3

Post autor: namoamo »

puch24 pisze:No i słusznie, bo o to chodzi.
Czy na pewno o to chodzi?
Ja jak coś lubię to automatycznie zaczynam się interesować daną dziedziną. Staje się ona pasją, a zdobywanie wiedzy przyjemnością.
Zresztą sam sobie przeczysz, bo też wbijasz do głowy wszystko jak leci w danym temacie (w Twoim przypadku wiedza sprzętowa).
Ligo

Re: VID3

#4

Post autor: Ligo »

Eee tam... Bywa przecież tak, że wiedzę się posiadło, ale braku talentu się nie przeskoczy.
No i potem robi się z pasją różne gnioty, które jednak sprawiają robiącemu przyjemność. Nie ma więc co się spinać, nie każdy może być artystą.
Na przykładzie niżej podpisanego.

A fota całkiem niezła.
Ostatnio zmieniony 24 lip 2017, 00:06 przez Ligo, łącznie zmieniany 1 raz.
puch24

Re: VID3

#5

Post autor: puch24 »

Nie, chodziło mi o "pstrykam, bo lubię".
Chodzi o to, by było to przyjemnością. Nikt TU nie oczekuje/wymaga jakiegoś wielkiego artyzmu, przesłania, misji...
Każdy robi to, co lubi. Jeden po prostu pstryka, drugi ma ambicje artystyczne i dobrze mu to wychodzi, trzeci w ogóle nie umi robić zdjęć, a wbija na pamięć katalogi i prospekty. I chyba dobrze...
Ty akurat robisz fajne zdjęcia. I dobrze. Dobrze Ci to wychodzi, nam się podobają, Ty masz przyjemność, my mamy przyjemność z patrzenia na nie. I dobrze. I o to właśnie chodzi, byśmy sami i wzajemnie czerpali z tego przyjemność, z działalności własnej i innych osób tu obecnych. I tyle. I to mi chodziło w moim skrótowym wpisie.
Awatar użytkownika
vid3
Posty: 8566
Rejestracja: 07.2017
Lokalizacja: Miasto robotnicze
Kontakt:

Re: VID3

#6

Post autor: vid3 »

No, wiedziałem, że można na was liczyć.