z.Jazdy

crème de la crème
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
vid3
Posty: 8567
Rejestracja: 07.2017
Lokalizacja: Miasto robotnicze
Kontakt:

Re: z.Jazdy

#181

Post autor: vid3 »

Jaka Puszek dobrze w exifie pogrzebie to wszystko to wyciągnie na wierzch.
puch24

Re: z.Jazdy

#182

Post autor: puch24 »

Sure'owo. Pracuję na tym.
Awatar użytkownika
wpk
wpkx
Posty: 38804
Rejestracja: 10.2016
Lokalizacja: Nad Wigołąbką
Kontakt:

Re: z.Jazdy

#183

Post autor: wpk »

Regulację siodła rozumiem, ale co daje elektryka w przerzutce?
zdyboo

Re: z.Jazdy

#184

Post autor: zdyboo »

Brak kabli na/w ramie. Nie trzeba ich okresowo wymieniać, brak pogorszenia jakości działania przerzutki w miarę jak linka łapie syf.
Magura np. opracowała hamulce, które przewody hydrauliczne mają poprowadzone wewnątrz kierownicy, co w połączeniu z bezprzewodową manetką daje bardzo uporządkowany kokpit.

https://www.magura.com/en/magura-integration-series/
Awatar użytkownika
wpk
wpkx
Posty: 38804
Rejestracja: 10.2016
Lokalizacja: Nad Wigołąbką
Kontakt:

Re: z.Jazdy

#185

Post autor: wpk »

Aha... ;)
Awatar użytkownika
Owain
Nasz Czelnik
Posty: 14707
Rejestracja: 11.2016

Re: z.Jazdy

#186

Post autor: Owain »

zdyboo pisze: 16 lis 2019, 20:36 Kadencja to ilość obrotów korby na minutę.
Wrong. Kadencja to ilość przekrętów na 4 lata.
Sowy nie są tym, czym się wydają...
Awatar użytkownika
wpk
wpkx
Posty: 38804
Rejestracja: 10.2016
Lokalizacja: Nad Wigołąbką
Kontakt:

Re: z.Jazdy

#187

Post autor: wpk »

:mrgreen:
zdyboo

Re: z.Jazdy

#188

Post autor: zdyboo »

Byłbym mistrzem, robię do 100 przekrętów na minutę.
Awatar użytkownika
Owain
Nasz Czelnik
Posty: 14707
Rejestracja: 11.2016

Re: z.Jazdy

#189

Post autor: Owain »

Zdyboo na premiera! ;)
Sowy nie są tym, czym się wydają...
Awatar użytkownika
danz1ger
Posty: 5599
Rejestracja: 11.2016
Lokalizacja: Gdańsk

Re: z.Jazdy

#190

Post autor: danz1ger »

puch24 pisze: 16 lis 2019, 19:07 No, tu jest pięciocycylindrowy dwususuwowy bokseser chłodzony alkoholem i fenolem.
onegdaj dkw produkowało sześciocylindrowy dwusuwowy silnik w układzie v, cztery cylindry robocze i dwa pozostałe to sprężarka dwustronnego działania i układ smarowania jak w czterosuwie. i komu to przeszkadzało?
Black & White is All Right!
ODPOWIEDZ