Szmelcwageny i inne

off-duty
ODPOWIEDZ
nordenvind

Re: Szmelcwageny i inne

#5751

Post autor: nordenvind »

Pierwsze kije były klonami mazdy.
Najsampierwsze hiundaje klonami mitsubishi, zwlaszcza terenufki.
Potem wiadomo, hiundaj zaczął kopulować z kiją, w końcu ja kupił za trzy worki ryżu i miskę durianów.
Wietnamczycy mają nawet własne suvy VinFast przy współpracy z bmwe... :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 28 lis 2020, 23:57 przez nordenvind, łącznie zmieniany 1 raz.
puch24

Re: Szmelcwageny i inne

#5752

Post autor: puch24 »

W ramach koncernu Stellantis, powstałego w wyniku fuzji FCA i PSA, Opel (i Vauxhall) znalazł się w jednej grupie z Chryslerem, do niedawna zaciekłym wrogiem. Ot, ironia.
A kiedyś w Europie Chrysler to była Simca i angielski Talbot, też konkurencja GM.

Stellantis, w ramach fuzji i kryzysu pandemicznego, zapowiedział znaczne cięcia i redukcję liczby platform, modeli i nawet całych marek; spekuluje się, że pod nóż pójdzie Lancia i być może Maserati, Alfa Romeo też nie ma zabójczych wyników, i coś czytałem, że może znikną marki DS i Vauxhall.

Na pewno jednak nastąpi znacząca unifikacja modeli.
nordenvind

Re: Szmelcwageny i inne

#5753

Post autor: nordenvind »

Mam gdzieś zdjencie czerwonego jakby opuszczonego talbota z Rotterdamu.
Niemce się natomiast wkurviły i chcą przenieść część produkcji skody do siebie, bo trzeba przyznać, że te nowe skody wyglondają lepiej niż vw i być może lepiej się sprzedają. Kopciuszkowi trzeba zabrać wiano :mrgreen:
puch24

Re: Szmelcwageny i inne

#5754

Post autor: puch24 »

Też coś takiego słyszałem; już wiele lat temu mówiono, że VAG sobie na własnej piersi żmiję wyhodował w postaci Skody, bo zaczęła konkurować z VW. Z Audi jeszcze nie, to jednak nie ta liga cenowa i prestiżowa, ale podobno wielu Niemców (i nie tylko Niemców) wybierało równoważne Volkswagenom Skody, może mniej prestiżowe, i gorzej wyglądające i gorzej wyposażone, ale równie dobrze jeżdżące, a znacznie tańsze.
Tyle, że jak przeniosą produkcję do Niemiec, to nie będą już takie tanie.
Natomiast czytałem pogłoskę, że VAG chce zlikwidować Seata, który nie jest już dochodowy, stracił trochę wizerunek, i jest bardziej kłopotem niż pożytkiem. I podobno chcą też obciąć którąś z marek luksusowych, bo też mają z niej tylko co najwyżej trochę (nieco wątpliwego) prestiżu, a poza tym tylko straty i kłopoty.
Awatar użytkownika
vid3
Posty: 8699
Rejestracja: 07.2017
Lokalizacja: Miasto robotnicze
Kontakt:

Re: Szmelcwageny i inne

#5755

Post autor: vid3 »

Cieszy mnie, że temat już przed finałem.
puch24

Re: Szmelcwageny i inne

#5756

Post autor: puch24 »

Nie rozumiem?
cz4rnuch

Re: Szmelcwageny i inne

#5757

Post autor: cz4rnuch »

To co żeś Nordu kupił pannie, bo ciorny też czasami poprawia mejkap i lubi kobiece autka z szyberdachem?
Awatar użytkownika
wpk
wpkx
Posty: 38949
Rejestracja: 10.2016
Lokalizacja: Nad Wigołąbką
Kontakt:

Re: Szmelcwageny i inne

#5758

Post autor: wpk »

Pewnikiem ciorno Mazie sex.
aisoglaM

Re: Szmelcwageny i inne

#5759

Post autor: aisoglaM »

CIorny kup najpiękniejsze auto na świecie czyli mustanga. To dopiero ŁAAAŁ .. choć może niezbyt coś tam coś tam, w sensie, że niepraktyczny...ale za to no Łał :D
https://www.car-revs-daily.com/2014/12/ ... ang-gt350/
cz4rnuch

Re: Szmelcwageny i inne

#5760

Post autor: cz4rnuch »

Ładny. Pytanie mam tylko jaki to ma bagażnik, bo z domu rodzinnego miód, ziemniaki i słoiki regularnie wożę? No i miejsce dla Rokusia musi być.
Ostatnio zmieniony 29 lis 2020, 10:32 przez cz4rnuch, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ