Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...
- wpk
- wpkx
- Posty: 38984
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
- cichykot
- Tamarukam
- Posty: 1869
- Rejestracja: 11.2016
- Lokalizacja: zewszont
- no_gravity_Carlos
- Posty: 4510
- Rejestracja: 06.2019
Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...
wszystko zielono-czerwone? cudowny ten poniedzialek:)
- rbit9n
- Ribitibi
- Posty: 9572
- Rejestracja: 11.2016
- Lokalizacja: Kolonia pod Rzeszowem - Za Torem
Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...
ale po co mu płacić? jego to uspokaja, więc już z samego faktu mycia czerpie korzyść. nawet jeśli to nie idealna symbioza, to co najmniej komensalizm, albo mutualizm.
nie, nie tobie ja służę, ja służę bzdurze!
- wpk
- wpkx
- Posty: 38984
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...
To niech on mi zapłaci!
Też podwójnie!
Też podwójnie!
- danz1ger
- Posty: 5986
- Rejestracja: 11.2016
- Lokalizacja: Gdańsk
- wpk
- wpkx
- Posty: 38984
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...
Jak prawdziwa.
- rbit9n
- Ribitibi
- Posty: 9572
- Rejestracja: 11.2016
- Lokalizacja: Kolonia pod Rzeszowem - Za Torem
Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...
nie, nie tobie ja służę, ja służę bzdurze!
- wpk
- wpkx
- Posty: 38984
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...
A long time ago in a galaxy far, far away okazało się, że Kanał Plus ujebał HBO GO na rzecz HBO MAX.
Trudno, myśli Wojtek, trzeba tamto wyjebać i zainstalować to nowe.
Ba! Ale do aktywacji potrzebny SMS, tymczasem Wojtek jako telefon kontaktowy już dawno temu podał numer faxu, jaki ma we firmie, odkupiony po babci Roberta nieboszczce, coby spamery gadały sobie co najwyżej z bzyczeniem modemu.
O wy skurwysyny, duma Wojtek - co robić? Swój numer poda - będą dzwonić i pisać jak opętani...
Ale czekaj - może by tak podać numer karty modemowej, na którą SMSy też przychodzą? Eureka!
Loguje się tedy Wojtek do Kanału i chce zmienić numer, ale nie, nie da się samemu, trzeba dzwonić albo pisać.
No to pisze z prośbą.
Well, odpisano i zmieniono - dobra nasza.
HBO MAX aktywowane - działa.
(Choć jak działa, to odrębna historia.)
No i od tej pory na podany numer karty zaczynaja przychodzić powiadomienia o próbach połączenia, nagraniach na pocztę głosową, i SMSy.
Dziś na przykład przyszły takie:
"Dzien dobry, Andrzeju, pamietaj, ze masz dlug w wysokosci 475,01zl w sprawie nr PLCP/3/77362 w KRUK S.A. Mamy dla Ciebie gotowe rozwiazanie wyjscia z dlugu. Zadzwon 71 79 02 442. Twoj Doradca KRUK S.A."
"Dzien dobry, Andrzeju, pamietaj, ze masz dlug w wysokosci 1 255,55zl w sprawie nr PLVAT/4/1617 w KRUK S.A. Mamy dla Ciebie gotowe rozwiazanie wyjscia z dlugu. Zadzwon 71 79 02 442. Twoj Doradca KRUK S.A."
Piotrek, Ty ciągle o jakimś Andrzeju wspominałeś - może to Twój znajomy?
Trudno, myśli Wojtek, trzeba tamto wyjebać i zainstalować to nowe.
Ba! Ale do aktywacji potrzebny SMS, tymczasem Wojtek jako telefon kontaktowy już dawno temu podał numer faxu, jaki ma we firmie, odkupiony po babci Roberta nieboszczce, coby spamery gadały sobie co najwyżej z bzyczeniem modemu.
O wy skurwysyny, duma Wojtek - co robić? Swój numer poda - będą dzwonić i pisać jak opętani...
Ale czekaj - może by tak podać numer karty modemowej, na którą SMSy też przychodzą? Eureka!
Loguje się tedy Wojtek do Kanału i chce zmienić numer, ale nie, nie da się samemu, trzeba dzwonić albo pisać.
No to pisze z prośbą.
Well, odpisano i zmieniono - dobra nasza.
HBO MAX aktywowane - działa.
(Choć jak działa, to odrębna historia.)
No i od tej pory na podany numer karty zaczynaja przychodzić powiadomienia o próbach połączenia, nagraniach na pocztę głosową, i SMSy.
Dziś na przykład przyszły takie:
"Dzien dobry, Andrzeju, pamietaj, ze masz dlug w wysokosci 475,01zl w sprawie nr PLCP/3/77362 w KRUK S.A. Mamy dla Ciebie gotowe rozwiazanie wyjscia z dlugu. Zadzwon 71 79 02 442. Twoj Doradca KRUK S.A."
"Dzien dobry, Andrzeju, pamietaj, ze masz dlug w wysokosci 1 255,55zl w sprawie nr PLVAT/4/1617 w KRUK S.A. Mamy dla Ciebie gotowe rozwiazanie wyjscia z dlugu. Zadzwon 71 79 02 442. Twoj Doradca KRUK S.A."
Piotrek, Ty ciągle o jakimś Andrzeju wspominałeś - może to Twój znajomy?
- no_gravity_Carlos
- Posty: 4510
- Rejestracja: 06.2019