z.Jazdy
- vid3
- Posty: 8577
- Rejestracja: 07.2017
- Lokalizacja: Miasto robotnicze
- Kontakt:
Re: z.Jazdy
Sure'owo. Pracuję na tym.
- wpk
- wpkx
- Posty: 38833
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: z.Jazdy
Regulację siodła rozumiem, ale co daje elektryka w przerzutce?
Re: z.Jazdy
Brak kabli na/w ramie. Nie trzeba ich okresowo wymieniać, brak pogorszenia jakości działania przerzutki w miarę jak linka łapie syf.
Magura np. opracowała hamulce, które przewody hydrauliczne mają poprowadzone wewnątrz kierownicy, co w połączeniu z bezprzewodową manetką daje bardzo uporządkowany kokpit.
https://www.magura.com/en/magura-integration-series/
Magura np. opracowała hamulce, które przewody hydrauliczne mają poprowadzone wewnątrz kierownicy, co w połączeniu z bezprzewodową manetką daje bardzo uporządkowany kokpit.
https://www.magura.com/en/magura-integration-series/
- wpk
- wpkx
- Posty: 38833
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
- Owain
- Nasz Czelnik
- Posty: 14719
- Rejestracja: 11.2016
- wpk
- wpkx
- Posty: 38833
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: z.Jazdy
Byłbym mistrzem, robię do 100 przekrętów na minutę.
- Owain
- Nasz Czelnik
- Posty: 14719
- Rejestracja: 11.2016
- danz1ger
- Posty: 5664
- Rejestracja: 11.2016
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: z.Jazdy
onegdaj dkw produkowało sześciocylindrowy dwusuwowy silnik w układzie v, cztery cylindry robocze i dwa pozostałe to sprężarka dwustronnego działania i układ smarowania jak w czterosuwie. i komu to przeszkadzało?
A jednak ktoś kręci.