sorevell pisze: ↑15 sie 2018, 17:18
Methanoia pisze:Sorevell: jakie auto?
sorevell pisze:Subaru Outback. A Metka nam może napisze co się może zjebać w skrzyni 4eat.
Świetne auto, mój znajomy ma takowe.
Jak będziesz zmieniał olej regularnie to zrobisz ze 300000.
Filtr pasuje jakiś WIX malutki olejowy, jak chcesz to podam numer bo oryginał bardzo drogi i niedostępny a WIX ze 30zł.
Zestaw tarczek do przeniesienia napędu na tylne koła to około 100zł
https://www.automaticchoice.com/en/tran ... -catalogue
Teraz co do używania Park i Neutral.
MAGISTRALA OLEJOWA JEST PROWADZONA WEWNĄTRZ WAŁKÓW PRZENIESIENIA NAPĘDU I OLEJ NIEZBĘDNY DO SMAROWANIA JEST PODAWANY CIĄGLE, BEZ WZGLĘDU NA TRYB PRACY PRND.
ANALOGICZNIE MOŻNA POWIEDZIEĆ, ŻE JAZDA NA 2 I 3 BIEGU ZUŻYWA TARCZKI 4,5,6 BIEGU GDYŻ NIE SĄ WTEDY SMAROWANE. LUB, ŻE JAZDA DO PRZODU NISZCZY SPRZĘGŁO/HAMULEC REVERS.
POMPA MA W MAGISTRALI ZAWÓR PCV CZYLI PRESSURE CONTROL VALVE (PRESSURE REGULATOR VALVE, GOVERNOR VALVE), KTÓRY UTRZYMUJE ODPOWIEDNIE CIŚNIENIE W MAGISTRALI BEZ WZGLĘDU NA OBROTY SILNIKA. DLATEGO SAMOCHÓD BEZ PRACUJĄCEGO SILNIKA HOLUJEMY ROBIĄC PRZERWY GDYŻ NIE PRACUJE POMPA I NIE MA CIŚNIENIA W MAGISTRALI OLEJOWEJ CO NIE ZMIENIA FAKTU, ŻE AUTOMATY MOŻNA HOLOWAĆ I NIE TYLKO HOLOWAĆ NA ZŁOM.
Przeczytałam:
https://autokult.pl/1645,jak-poprawnie- ... matem-cz-2
brednie
P da się wybrać podczas jazdy ale blokady nie da się włączyć gdyż na końcu wodzika jest KULKA, która ślizga się po zapadce kiedy obroty zębnika zapadki są zbyt duże.
Ale kiedy turlamy się do przodu i kulka znajdzie moment aby wskoczyć pomiędzy zęby zapadki...ojojojoj zbiórka na przedniej szybie.
To tak jakby strzelić ze sprzęgła na wstecznym.
nie przeczytałam ze względu na bloker reklam:
http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/j ... egow/sc0e4
przeczytałam:
https://magazynauto.interia.pl/porady/e ... Id,1055055
brednie
HOLD, koleś kompletnie nie rozumie tej funkcji. W skrzyniach ZF jest ona inna niż w skrzyniach Mitsubishi.
Jak jazda z ruszaniem z drugiego biegu może zniszczyć skrzynię?
Przecież i tak większość momentu odbierze konwerter i bieg już będzie dawno załączony a auto dopiero będzie się napędzać.
JAK PRODUCENT MÓGŁBY ZAIMPLEMENTOWAĆ FUNKCJĘ, KTÓRA MOŻE W JAKIMŚ CZASIE, UŻYWANA ZGODNIE Z PRZEZNACZENIEM DOPROWADZIĆ DO USZKODZENIA AUTA?
WIDZICIE TE PROCESY ODSZKODOWAWCZE?