Rowerowe dyr-dymały
- wpk
- wpkx
- Posty: 38953
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Rowerowe dyr-dymały
E, tam.
Dla Marcina tylko i wyłącznie model NIGG4 przecież.
Dla Marcina tylko i wyłącznie model NIGG4 przecież.
- danz1ger
- Posty: 5966
- Rejestracja: 11.2016
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rowerowe dyr-dymały
To wszystko przez te ilfordy i kodaki, tudzież rózne wiadomości i trochę nawet przez seriale o treści bandyckiej. Muszę przestać oglądać i czytać i zamiast negatywów wywoływać tylko pozytywy. W jakimś pdf-ie kodaka widziałem przepis na robienie pozytywó z t- maxa albo trixa. Muszę poszukać.
Shoot First, Ask Questions Later.
- wpk
- wpkx
- Posty: 38953
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Rowerowe dyr-dymały
Zmień kasetę na trzynastozgłoskową.
- danz1ger
- Posty: 5966
- Rejestracja: 11.2016
- Lokalizacja: Gdańsk
- wpk
- wpkx
- Posty: 38953
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Rowerowe dyr-dymały
Dokładnie.
Re: Rowerowe dyr-dymały
Wuje nie wysłały jeszcze mojej szosufki.
- danz1ger
- Posty: 5966
- Rejestracja: 11.2016
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Rowerowe dyr-dymały
Niestety robią tylko w rozmiarze xxlwpk pisze:E, tam.
Dla Marcina tylko i wyłącznie model NIGG4 przecież.

Dodano po 54 minutach 8 strzałach znikąd:
I tradycyjnie kilka pytań od być może przyszłego plusiarza. Z tego co czytam to nie są to takie bezobsługowe oponki. Ponoć bardzo istotne jest odpowiednie dobranie ciśnienia. I tu pierwsze pytanie. Czy wystarczy do tego jakaś zwykła pompka z pomiarem ciśnienia czy lepiej sobie kupić jakiś elektroniczny manometr a jeśli tak to jaki. Pytam bo piszą, że taką oponę dużo łatwiej uszkodzić. Albo złapać, ten tego, snejka. I tu przechodzimy do drugiego pytania. Zdyb twierdzi, że do mtb to najlepiej tubles, a odnośnie plusów to czytam, że to nawet konieczność. Jeśli to prawda to co konkretnie potrzebuję by przejść na bezdęcie? To są jakieś gotowe systemy czy muszę kupować jakieś taśmy, wentylki itd. Opony jak rozumiem, oprócz kół, też muszą być tublesredy? Takie kendy havok 2.8 które już są w roweryku się nadają czy są jakieś lepsze wybory w rozsądnych pieniądzach? Opony(ę) i tak mam w planie zmienić, bo bieżnik w jednym kole z lekka zjechany a zima idzie. Poza tym, że z tego co czytam i co mnie bardzo zdziwiło plusy na śniegu i błocie średnio sobie radzą. Hmm.
Re: Rowerowe dyr-dymały
I tradycyjnie kilka pytań od być może przyszłego plusiarza. Z tego co czytam to nie są to takie bezobsługowe oponki. Ponoć bardzo istotne jest odpowiednie dobranie ciśnienia. I tu pierwsze pytanie. Czy wystarczy do tego jakaś zwykła pompka z pomiarem ciśnienia czy lepiej sobie kupić jakiś elektroniczny manometr a jeśli tak to jaki? Pytam bo piszą, że taką oponę dużo łatwiej uszkodzić. Albo złapać, ten tego, snejka. I tu przechodzimy do drugiego pytania. Zdyb twierdzi, że do mtb to najlepiej tubles, a odnośnie plusów to czytam, że to nawet konieczność. Jeśli to prawda to co konkretnie potrzebuję by przejść na bezdęcie? To są jakieś gotowe systemy czy muszę kupować jakieś taśmy, wentylki itd. Opony jak rozumiem, oprócz kół, też muszą być tublesredy? Takie kendy havok 2.8 które już są w roweryku się nadają czy są jakieś lepsze wybory w rozsądnych pieniądzach? Opony(ę) i tak mam w planie zmienić, bo bieżnik w jednym kole z lekka zjechany a zima idzie. Poza tym, że z tego co czytam i co mnie bardzo zdziwiło plusy na śniegu i błocie średnio sobie radzą. Hmm.
- wpk
- wpkx
- Posty: 38953
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Rowerowe dyr-dymały
Wam, postsl4veowym neg4tywom z wielkimi, to wszystkiego mało.

Musi, po prostu MUSI mieć Wi-Fi.
Inne są passe.