Szmelcwageny i inne
- wpk
- wpkx
- Posty: 38947
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Szmelcwageny i inne
Ano była.
Re: Szmelcwageny i inne
I jak to jeżdziło ?
Silnik od Renault-Nissan tylko 154 KM zamiast 166 KM.
Silnik od Renault-Nissan tylko 154 KM zamiast 166 KM.
- wpk
- wpkx
- Posty: 38947
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Szmelcwageny i inne
Skacze to jak pchła po drodze, a jak się naciśnie, to jakby przód chciał się oderwać od kabiny.
Re: Szmelcwageny i inne
Ale wtedy przyspieszenie mierzysz kalendarzem a nie stoperem.
- wpk
- wpkx
- Posty: 38947
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Szmelcwageny i inne
A propos worków, to nominalne ciśnienie przy lekkim załadowaniu podają wyższe z przodu niż z tyłu - jeszcze tak nie widziałem.
Dodano po 5 minutach 53 strzałach znikąd:
PS Ale może dla Was, bezwałowców, to normalne? Ja zawsze miałem napęd klasyczny, to i nie wiem...
Dodano po 5 minutach 53 strzałach znikąd:
PS Ale może dla Was, bezwałowców, to normalne? Ja zawsze miałem napęd klasyczny, to i nie wiem...
- Owain
- Nasz Czelnik
- Posty: 14733
- Rejestracja: 11.2016
- wpk
- wpkx
- Posty: 38947
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Szmelcwageny i inne
No to jakie ciśnienie fabryka w Artoo nakazuje?
- Owain
- Nasz Czelnik
- Posty: 14733
- Rejestracja: 11.2016
- wpk
- wpkx
- Posty: 38947
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Szmelcwageny i inne
Ano to, że jest odwrotnie niż w klasykach, o czym nie wiedziałem.