Szmelcwageny i inne
- sorevell
- Posty: 2582
- Rejestracja: 11.2016
Re: Szmelcwageny i inne
U mnie 2.0 przód i 1.9 tył (ale i tak pompuję 2.0), a wał też obecny, z tym że półosie napędowe mam cztery.
- wpk
- wpkx
- Posty: 38947
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Szmelcwageny i inne
A czy większa połowa mocy idzie na przód?
Re: Szmelcwageny i inne
2,3 przód - 2,1 zad
- Owain
- Nasz Czelnik
- Posty: 14733
- Rejestracja: 11.2016
Re: Szmelcwageny i inne
Piszcie w hektopaskalach, będzie na bogato.
Sowy nie są tym, czym się wydają...
- vid3
- Posty: 8699
- Rejestracja: 07.2017
- Lokalizacja: Miasto robotnicze
- Kontakt:
Re: Szmelcwageny i inne
Nie dam głowy... Panda ma chyba 2,1 przód i tył. Uno miało 1,9 przód i tył, z wyjątkiem 1,7D, który miał 2,0 przód. Seicento miało albo tak samo p/t, albo odrobinę więcej p.
Maluch 126p, dla odmiany, miał 1,4 p i chyba 2,0 t, i podobny rozkład ciśnień jest krytycznie ważny dla stabilności aut tylnosilnikowych, bo kompensuje ich nadsterowność.
Dodano po 3 minutach 6 strzałach znikąd:
Ale np. dla Uno 1,4 przy pełnym obciążeniu mówią 2,0 p i 2,1 czy 2,2 t. Zależy od obciążenia i wersji silnikowej.
Dodano po 9 minutach :
Seicento 1,1: 2,1 p i 2,0 t przy średnim, 2,3 p i 2,3 t przy maksymalnym obciążeniu.
Panda 1,1: 2,0 p i t przy średnim, 2,2 p i t przy maksymalnym.
Maluch 126p, dla odmiany, miał 1,4 p i chyba 2,0 t, i podobny rozkład ciśnień jest krytycznie ważny dla stabilności aut tylnosilnikowych, bo kompensuje ich nadsterowność.
Dodano po 3 minutach 6 strzałach znikąd:
Ale np. dla Uno 1,4 przy pełnym obciążeniu mówią 2,0 p i 2,1 czy 2,2 t. Zależy od obciążenia i wersji silnikowej.
Dodano po 9 minutach :
Seicento 1,1: 2,1 p i 2,0 t przy średnim, 2,3 p i 2,3 t przy maksymalnym obciążeniu.
Panda 1,1: 2,0 p i t przy średnim, 2,2 p i t przy maksymalnym.
- Owain
- Nasz Czelnik
- Posty: 14733
- Rejestracja: 11.2016
Re: Szmelcwageny i inne
Milczenie przerwał nie kto inny, ale doktor Pill.puch24 pisze: ↑25 maja 2019, 11:10 Nie dam głowy... Panda ma chyba 2,1 przód i tył. Uno miało 1,9 przód i tył, z wyjątkiem 1,7D, który miał 2,0 przód. Seicento miało albo tak samo p/t, albo odrobinę więcej p.
Maluch 126p, dla odmiany, miał 1,4 p i chyba 2,0 t, i podobny rozkład ciśnień jest krytycznie ważny dla stabilności aut tylnosilnikowych, bo kompensuje ich nadsterowność.
Dodano po 3 minutach 6 strzałach znikąd:
Ale np. dla Uno 1,4 przy pełnym obciążeniu mówią 2,0 p i 2,1 czy 2,2 t. Zależy od obciążenia i wersji silnikowej.
Dodano po 9 minutach :
Seicento 1,1: 2,1 p i 2,0 t przy średnim, 2,3 p i 2,3 t przy maksymalnym obciążeniu.
Panda 1,1: 2,0 p i t przy średnim, 2,2 p i t przy maksymalnym.
- Nuestra Señora de la Santisima Trinidad. Największy okręt świata. Sto trzydzieści trzy armaty – recytował doktor. – Długi na 38 sążni, szeroki na 10. Wyporność 4000 ton. Zbudowany w Hawanie, zwodowany roku pańskiego 1769. Madre de la imperio. Nie do wiary – zakończył Pill żałobnie i spuścił głowę.


Sowy nie są tym, czym się wydają...
Re: Szmelcwageny i inne
O jezu jezu...
Chodziło mi o to, że różnie bywa w różnych autach, ale w przednionapędowych bywa albo tak samo p/t, albo trochę więcej p, szczególnie przy mocnym i/lub ciężkim silniku, ale czasem zalecają trochę więcej t niż p przy dużym obciążeniu.
W dużym fiucie, pamiętam, było 1,7 p i 1,9 t, dla odmiany.
A auta tylnosilnikowe, np. 126p, czy Corvair, czy 911, wymagają bardzo skrupulatnego utrzymywania ciśnień z o wiele niższym ciśnieniem p, bo inaczej przestają trzymać się drogi.
Chodziło mi o to, że różnie bywa w różnych autach, ale w przednionapędowych bywa albo tak samo p/t, albo trochę więcej p, szczególnie przy mocnym i/lub ciężkim silniku, ale czasem zalecają trochę więcej t niż p przy dużym obciążeniu.
W dużym fiucie, pamiętam, było 1,7 p i 1,9 t, dla odmiany.
A auta tylnosilnikowe, np. 126p, czy Corvair, czy 911, wymagają bardzo skrupulatnego utrzymywania ciśnień z o wiele niższym ciśnieniem p, bo inaczej przestają trzymać się drogi.
- vid3
- Posty: 8699
- Rejestracja: 07.2017
- Lokalizacja: Miasto robotnicze
- Kontakt:
Re: Szmelcwageny i inne
Jakiego auta jaka to czynść?