z.Jazdy
Re: z.Jazdy
Jest taka strona dla maniaków wagi.
https://weightweenies.starbike.com/
Gdzie w dziale listings można posprawdzać co ile waży. Nie wiem tylko czy ktoś to obecnie jeszcze aktualizuje. W rowerach też są tacy maniacy, co potrafią zdjąć fabryczny lakier z ramy i/lub widelca i potem pomalować jedną warstwą farby w spraju bo zaoszczędzą kilkadziesiąt gramów. Ja wychodzę z założenia, żeby nie wymieniać w rowerze komponentów na cięższe niż te, które demontuję. Wiem jednak, że nie ma co przesadzać, bo przy mojej masie może to się źle skończyć.
Film prezentujący szosówkę, która waży nieco ponad 4 kg.
Oraz taki, który waży poniżej 4 kg.
Ten drugi już szyty na konkretną miarę. A limit wagowy jeźdźca to OIDP 70 kg.
Oczywiście w obecnych czasach włókno węglowe ułatwia takie zabawy, ale limit UCI jeżeli chodzi o masę roweru przeznaczonego do startu w zawodach szosowych to 6,8 kg. Oczywiście rower nie może być lżejszy niż 6,8 kg, przy czym ważony jest bez pedałów i koszyków na bidon.
https://weightweenies.starbike.com/
Gdzie w dziale listings można posprawdzać co ile waży. Nie wiem tylko czy ktoś to obecnie jeszcze aktualizuje. W rowerach też są tacy maniacy, co potrafią zdjąć fabryczny lakier z ramy i/lub widelca i potem pomalować jedną warstwą farby w spraju bo zaoszczędzą kilkadziesiąt gramów. Ja wychodzę z założenia, żeby nie wymieniać w rowerze komponentów na cięższe niż te, które demontuję. Wiem jednak, że nie ma co przesadzać, bo przy mojej masie może to się źle skończyć.
Film prezentujący szosówkę, która waży nieco ponad 4 kg.
Oraz taki, który waży poniżej 4 kg.
Ten drugi już szyty na konkretną miarę. A limit wagowy jeźdźca to OIDP 70 kg.
Oczywiście w obecnych czasach włókno węglowe ułatwia takie zabawy, ale limit UCI jeżeli chodzi o masę roweru przeznaczonego do startu w zawodach szosowych to 6,8 kg. Oczywiście rower nie może być lżejszy niż 6,8 kg, przy czym ważony jest bez pedałów i koszyków na bidon.
- wpk
- wpkx
- Posty: 38945
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: z.Jazdy
Gavin, Ty słuchaj mędrców, a szczególnie Krzyśka.
On Tobie radzi dziury, a Marcinowi-sorevellowi skrócenie ramy.
Lecz trzeba zrobić jak Mercedes, czyli oba rozwiązania:
Oni najpierw z SS zrobili SSK, czyli kurtz, a zaraz potem SSKL, czyli kurtz-licht.
I tak upłynie Ci wieczór i poranek - dzień siedemnasty (z mgnień wiosny)...
I zobaczy gavin, że były dobre.
Znaczy gut.
I rzeknie:
Uczyniliśmy rower na Nasz obraz, podobnego Nam.
Niech panuje nad rybami morskimi, nad ptactwem powietrznym, nad bydłem, nad ziemią i nad wszystkimi zwierzętami pełzającymi po ziemi.
On Tobie radzi dziury, a Marcinowi-sorevellowi skrócenie ramy.
Lecz trzeba zrobić jak Mercedes, czyli oba rozwiązania:
Oni najpierw z SS zrobili SSK, czyli kurtz, a zaraz potem SSKL, czyli kurtz-licht.
I tak upłynie Ci wieczór i poranek - dzień siedemnasty (z mgnień wiosny)...
I zobaczy gavin, że były dobre.
Znaczy gut.
I rzeknie:
Uczyniliśmy rower na Nasz obraz, podobnego Nam.
Niech panuje nad rybami morskimi, nad ptactwem powietrznym, nad bydłem, nad ziemią i nad wszystkimi zwierzętami pełzającymi po ziemi.
- danz1ger
- Posty: 5945
- Rejestracja: 11.2016
- Lokalizacja: Gdańsk
- wpk
- wpkx
- Posty: 38945
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: z.Jazdy
No to niech je gavin rozjedzie!
Re: z.Jazdy
Ale najpierw trzeba zrobić S, czyli Sport, a potem SS, czyli Super Sport, żeby można było potem robić Super Sport Kurz i Super Sport Kurz und Leicht.
- wpk
- wpkx
- Posty: 38945
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: z.Jazdy
Ależ on już przecież przeszedł etapy S i SS - te wszystkie turbo kasety, manetkoklamki i pompki!
I amory.
Na dzikich hałdach zresztą.
I amory.
Na dzikich hałdach zresztą.
Re: z.Jazdy
teraz odkryłem wiertła z diamentowo koronko, poezja, ile ja się nameczylem kiedyś z tym gresem
Re: z.Jazdy
jakiś patent na zdjęcie chwytu z kiery?
- wpk
- wpkx
- Posty: 38945
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: z.Jazdy
No jak to? Celujesz asiedemrulezem, kadrujesz, pstryk, i gotowe.