Szmelcwageny i inne
- rbit9n
- Ribitibi
- Posty: 9542
- Rejestracja: 11.2016
- Lokalizacja: Kolonia pod Rzeszowem - Za Torem
Re: Szmelcwageny i inne
do merca to trzeba mieć gabaryt i masę co najmniej 100 kg. wiem bo się przymierzałem.
nie, nie tobie ja służę, ja służę bzdurze!
Re: Szmelcwageny i inne
No, te 100 kilo mam, za to nie mam niedowzrostu i w W12x mieszczę się doskonale.
Natomiast przy masie wyższej i jednak niedowzroście, to tylko samochody amerykańskie.
A poza tym - daj pojeździć sąsiadowi Fokusem, niech poczuje różnicę w prowadzeniu renówki i Forda.
Natomiast przy masie wyższej i jednak niedowzroście, to tylko samochody amerykańskie.

A poza tym - daj pojeździć sąsiadowi Fokusem, niech poczuje różnicę w prowadzeniu renówki i Forda.
- wpk
- wpkx
- Posty: 38945
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Szmelcwageny i inne
Auto Fokus?
- rbit9n
- Ribitibi
- Posty: 9542
- Rejestracja: 11.2016
- Lokalizacja: Kolonia pod Rzeszowem - Za Torem
Re: Szmelcwageny i inne
moja foka nie jest w reprezentacji. stary, dwunastoletni rzęch. I jeszcze felę mam zgiętą.
nie, nie tobie ja służę, ja służę bzdurze!
Re: Szmelcwageny i inne
To powinien być wzorcowy pojazd dla wszelkiej maści fotografików. Fik, fik...
Idę o zakład, że i tak lepiej się prowadzi, jak te francowate lale.
Idę o zakład, że i tak lepiej się prowadzi, jak te francowate lale.
- rbit9n
- Ribitibi
- Posty: 9542
- Rejestracja: 11.2016
- Lokalizacja: Kolonia pod Rzeszowem - Za Torem
Re: Szmelcwageny i inne
trochę bije przy 50 mph, ale potem jak po stole.
nie, nie tobie ja służę, ja służę bzdurze!
Re: Szmelcwageny i inne
To sprawdź sworznie i końcówki drążków.
Dodano po 14 minutach 52 sekundach:
Może też być wina niedokładnego wyważenia, ewentualnie zamiany kół na osiach podczas przekładki zimowe-letnie, tyle że to powinno ustąpić po około 500 km. Możliwy jeszce defekt opony.
Dodano po 22 minutach 19 sekundach:
No i felę se wyklep.
Dodano po 14 minutach 52 sekundach:
Może też być wina niedokładnego wyważenia, ewentualnie zamiany kół na osiach podczas przekładki zimowe-letnie, tyle że to powinno ustąpić po około 500 km. Możliwy jeszce defekt opony.
Dodano po 22 minutach 19 sekundach:
No i felę se wyklep.
- rbit9n
- Ribitibi
- Posty: 9542
- Rejestracja: 11.2016
- Lokalizacja: Kolonia pod Rzeszowem - Za Torem
Re: Szmelcwageny i inne
nie, to na bank felga, tylko nie mam czasu tego zrobić, dojeżdżam 32 km do tyrki, to wiesz.
a fokus zawias ma dobry, twardy.
a fokus zawias ma dobry, twardy.
nie, nie tobie ja służę, ja służę bzdurze!
Re: Szmelcwageny i inne
No, chyba wiem... Twardy, ale "mięsisty" i z czuciem, tak przynajmniej jest w amerykańskich Fordach.
Akurat Focusem nie jeździłem nigdy, ale jeździłem różnymi innymi Fordami (Taurus, Edge, Freestar, Explorer, F150, F350, F550) i zdążyłem wyrobić sobie opinię na ich temat. Otóż ogólnie zawieszenie fordowskie daje dobrze wyczuć nawierzchnię i tego, co jest aktualnie pod kołami. Słyszałem też dobre słowa o zawieszeniu w europejskich Fordach i nie mam powodu ich kontestować. Natomiast układ kierowniczy w Fordzie jest do przyjęcia, ale w niemieckich i japońskich wozach jest lepszy.
Akurat Focusem nie jeździłem nigdy, ale jeździłem różnymi innymi Fordami (Taurus, Edge, Freestar, Explorer, F150, F350, F550) i zdążyłem wyrobić sobie opinię na ich temat. Otóż ogólnie zawieszenie fordowskie daje dobrze wyczuć nawierzchnię i tego, co jest aktualnie pod kołami. Słyszałem też dobre słowa o zawieszeniu w europejskich Fordach i nie mam powodu ich kontestować. Natomiast układ kierowniczy w Fordzie jest do przyjęcia, ale w niemieckich i japońskich wozach jest lepszy.
- Owain
- Nasz Czelnik
- Posty: 14733
- Rejestracja: 11.2016
Re: Szmelcwageny i inne
Np. Mercedesem Vito jeździłem dość sporo, ale też Volvo V60. Owszem, większe, ale żeby mi się clio gorzej jeździło... Jedyne co to wyższe wsiadanie na kręgosłup by się przydało, bo np. wygoda wsiadania do Clio czy Woytkowego Merca - taka sama 

Sowy nie są tym, czym się wydają...