Dywagacje o zakupie A7
- wpk
- wpkx
- Posty: 38946
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Dywagacje o zakupie A7
Viagra wziąć!
Re: Dywagacje o zakupie A7
Owain stawia na minimalizm. Bo to cały Najkon Z jest minimalny, dwa body i minimalna ilość szkuieł. Zen qwa.
- wpk
- wpkx
- Posty: 38946
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Dywagacje o zakupie A7
Zenek?
Re: Dywagacje o zakupie A7
a7 ver 1 rulez
Re: Dywagacje o zakupie A7
Kilka innych rulez też by znalazł.
Re: Dywagacje o zakupie A7
już pjany?
- wpk
- wpkx
- Posty: 38946
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Dywagacje o zakupie A7
Knowledge is a deadly friend
If no one sets the rules
The fate of all mankind, I see
Is in the hands of fools...
- danz1ger
- Posty: 5952
- Rejestracja: 11.2016
- Lokalizacja: Gdańsk
- wpk
- wpkx
- Posty: 38946
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Dywagacje o zakupie A7
Świeże przygody z serwisem Sony:
Jak niektórzy wiedzą, mam sobie między innymi FE 100-400mm F4.5-5.6 GM OSS.
Kupiony w maju 2018.
Niedługo po kupnie, przy zdjęciach pełni księżyca, szlag trafił obracanie pierścienia statywu.
Śruba kręciła się w kółko, pierścień ani drgnął.
Cholerny badziew, ale nie przeszkadzało mi to specjalnie, i tak zeszło z reklamacją, aż termin zaczął być gorący, znaczy, gwarancja się kończyła.
Zatem w poniedziałek (04.05.2020) wreszcie siadłem do zgłoszenia usterki.
Strona Sony nie zawiodła w swojej tradycyjnej zawodności - brawo Wy! - jakakolwiek próba zgłoszenia naprawy przez My Sony - z dowolnego kompa, IP, przeglądarki - kończyła się komunikatem "Twoja sesja wygasła" albo szeregiem "cienkich czerwonych linii", mówiących o błędzie.
Po kilkunastu takich próbach spróbowałem oszustwa - że nie mam konta w My Sony.
Wtedy udało się od razu - rejestracja zgłoszenia przeszła, zapowiedź kuriera na wtorek (05.05.2020), podpisała się firma Proclub.
Następnego dnia (06.05.2020) mail, że sprzęt przyjęty.
Kolejnego (07.05.2020), że naprawiony (wymiana pierścienia mocowania statywu) i odesłany.
Dziś (08.05.2020) mam naprawiony sprzęt u siebie.
Wnioski? Sami sobie wyciągnijcie.
Jak niektórzy wiedzą, mam sobie między innymi FE 100-400mm F4.5-5.6 GM OSS.
Kupiony w maju 2018.
Niedługo po kupnie, przy zdjęciach pełni księżyca, szlag trafił obracanie pierścienia statywu.
Śruba kręciła się w kółko, pierścień ani drgnął.
Cholerny badziew, ale nie przeszkadzało mi to specjalnie, i tak zeszło z reklamacją, aż termin zaczął być gorący, znaczy, gwarancja się kończyła.
Zatem w poniedziałek (04.05.2020) wreszcie siadłem do zgłoszenia usterki.
Strona Sony nie zawiodła w swojej tradycyjnej zawodności - brawo Wy! - jakakolwiek próba zgłoszenia naprawy przez My Sony - z dowolnego kompa, IP, przeglądarki - kończyła się komunikatem "Twoja sesja wygasła" albo szeregiem "cienkich czerwonych linii", mówiących o błędzie.
Po kilkunastu takich próbach spróbowałem oszustwa - że nie mam konta w My Sony.
Wtedy udało się od razu - rejestracja zgłoszenia przeszła, zapowiedź kuriera na wtorek (05.05.2020), podpisała się firma Proclub.
Następnego dnia (06.05.2020) mail, że sprzęt przyjęty.
Kolejnego (07.05.2020), że naprawiony (wymiana pierścienia mocowania statywu) i odesłany.
Dziś (08.05.2020) mam naprawiony sprzęt u siebie.
Wnioski? Sami sobie wyciągnijcie.
- Owain
- Nasz Czelnik
- Posty: 14733
- Rejestracja: 11.2016