
Szmelcwageny i inne
- poor
- Rich poor
- Posty: 4222
- Rejestracja: 07.2018
- Lokalizacja: Kraków
- wpk
- wpkx
- Posty: 38947
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Szmelcwageny i inne
Straszny...
Mafijny czy rządowy?
Mafijny czy rządowy?
- poor
- Rich poor
- Posty: 4222
- Rejestracja: 07.2018
- Lokalizacja: Kraków
Re: Szmelcwageny i inne
Pańdzia mi pali 11. 

Re: Szmelcwageny i inne
A to pindzia.
- wpk
- wpkx
- Posty: 38947
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Szmelcwageny i inne
Może tarcze wymieniałeś?
Mój od wymiany tarcz pod koniec stycznia pali 13 zamiast 11.
Podejrzewam, że założyli mi za grube tarcze.
Albo co najmniej tylną prawą, bo to koło jest wyraźnie cieplejsze...
Będę reklamował.
Mój od wymiany tarcz pod koniec stycznia pali 13 zamiast 11.
Podejrzewam, że założyli mi za grube tarcze.
Albo co najmniej tylną prawą, bo to koło jest wyraźnie cieplejsze...
Będę reklamował.
Re: Szmelcwageny i inne
Wymieniałem? Żartujesz?
Ja ostatnio nie wymieniam nawet benzyny i płynu do spryskiwaczy.
Nie, po prostu jeżdżę zimą na bardzo krótkich trasach, 2, 3 km max.
A Tobie mogli założyć złe tarcze, źle to zmontować, cokolwiek.
Zdarza się, że mechanicy, którzy średnio się znają, mylą bardzo podobne, ale jednak inne części zamienne.
Przykładowo, znany błąd przy serwisowaniu silnika Fiata 1,1, wywodzącego się z silnika 1,0 FIRE, od Fiata Uno:
Założenie do Seicento 1,1 uszczelki pod pokrywę zaworów od Punto 1,1. One są prawie identyczne i często mylone w sklepach czy przez mechaników, bo wydają się takie same. Nie są. Skutek? W Seicento cieknie olej spod pokrywy zaworów. Nie daje się zlikwidować wycieku dokręcaniem śrub, bo są tam metalowe opory, nie pozwalające nadmiernie docisnąć pokrywy zaworów do głowicy. Nieuważni mechanicy mimo to próbują docisnąć uszczelkę, dokręcając śruby. Skutek? Zrywają gwinty otworów w głowicy, które trzeba potem przegwintować na większy rozmiar.
A wszystko przez źle dobraną uszczelkę za 10 zł.
Ja ostatnio nie wymieniam nawet benzyny i płynu do spryskiwaczy.

Nie, po prostu jeżdżę zimą na bardzo krótkich trasach, 2, 3 km max.
A Tobie mogli założyć złe tarcze, źle to zmontować, cokolwiek.
Zdarza się, że mechanicy, którzy średnio się znają, mylą bardzo podobne, ale jednak inne części zamienne.
Przykładowo, znany błąd przy serwisowaniu silnika Fiata 1,1, wywodzącego się z silnika 1,0 FIRE, od Fiata Uno:
Założenie do Seicento 1,1 uszczelki pod pokrywę zaworów od Punto 1,1. One są prawie identyczne i często mylone w sklepach czy przez mechaników, bo wydają się takie same. Nie są. Skutek? W Seicento cieknie olej spod pokrywy zaworów. Nie daje się zlikwidować wycieku dokręcaniem śrub, bo są tam metalowe opory, nie pozwalające nadmiernie docisnąć pokrywy zaworów do głowicy. Nieuważni mechanicy mimo to próbują docisnąć uszczelkę, dokręcając śruby. Skutek? Zrywają gwinty otworów w głowicy, które trzeba potem przegwintować na większy rozmiar.
A wszystko przez źle dobraną uszczelkę za 10 zł.
- poor
- Rich poor
- Posty: 4222
- Rejestracja: 07.2018
- Lokalizacja: Kraków
Re: Szmelcwageny i inne
Ładny widok Krakowa. Trochę zdystortowany, co prawda. 
