Komputrowe dylematy ;)
- no_gravity_Carlos
- Posty: 4401
- Rejestracja: 06.2019
Komputrowe dylematy [emoji6]
na kiedy?
Panie, chetnie przysiadlbym do tematu ale nie mam czasu taczek zaladowac, moja strona kuleje od wiekow, a swoja droga ciekaw jestem jak ona sobie radzi i crawluje...
Panie, chetnie przysiadlbym do tematu ale nie mam czasu taczek zaladowac, moja strona kuleje od wiekow, a swoja droga ciekaw jestem jak ona sobie radzi i crawluje...
- wpk
- wpkx
- Posty: 38825
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Komputrowe dylematy ;)
Na fciolaj.
Zrób sobie darmowy audyt.
Zrób sobie darmowy audyt.
- no_gravity_Carlos
- Posty: 4401
- Rejestracja: 06.2019
Re: Komputrowe dylematy [emoji6]
jestem juz na etapie:
- wpk
- wpkx
- Posty: 38825
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
- vid3
- Posty: 8572
- Rejestracja: 07.2017
- Lokalizacja: Miasto robotnicze
- Kontakt:
Re: Komputrowe dylematy ;)
Kurwa, jak ja nienawidzę HP.
Jestem bardzo spokojny człowiek. Tak o mnie mówią.
Ale kurwica mnie bierze gdy muszę coś od HP uzyskać (naprawę gwarancyjną)
Gdy coś chcą ode mnie wszystko ładnie po polsku - bez problemu.
Gdy ja chcę - każą mi 5 razy liczyć jakieś skurwiałe barany abym to ja udowodnił, że nie jestem wielbłądem.
W końcu mając już konto - co nie zrobię ląduję na formularzu - New User - oczywiście po ichniemu , nagle zapominają o istnieniu języka polskiego i po raz fefnasty każą wpisywać last i first name oraz email z którego przecież wszedłem klikając link CompleteRegistration.
A żeby ich jasny chuj strzelił.
Jestem bardzo spokojny człowiek. Tak o mnie mówią.
Ale kurwica mnie bierze gdy muszę coś od HP uzyskać (naprawę gwarancyjną)
Gdy coś chcą ode mnie wszystko ładnie po polsku - bez problemu.
Gdy ja chcę - każą mi 5 razy liczyć jakieś skurwiałe barany abym to ja udowodnił, że nie jestem wielbłądem.
W końcu mając już konto - co nie zrobię ląduję na formularzu - New User - oczywiście po ichniemu , nagle zapominają o istnieniu języka polskiego i po raz fefnasty każą wpisywać last i first name oraz email z którego przecież wszedłem klikając link CompleteRegistration.
A żeby ich jasny chuj strzelił.
- wpk
- wpkx
- Posty: 38825
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Komputrowe dylematy ;)
Huje, nie skurwysyny!
- vid3
- Posty: 8572
- Rejestracja: 07.2017
- Lokalizacja: Miasto robotnicze
- Kontakt:
Re: Komputrowe dylematy ;)
Pierdolę ich.
Napisali mi, że ... User Is Deactivated.
Mam konto utworzone ale mnie zbanowali.
Napisali mi, że ... User Is Deactivated.
Mam konto utworzone ale mnie zbanowali.
- wpk
- wpkx
- Posty: 38825
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Komputrowe dylematy ;)
To ani chybi przez "Zazdrość i medycynę" - takie mają AI.
- vid3
- Posty: 8572
- Rejestracja: 07.2017
- Lokalizacja: Miasto robotnicze
- Kontakt:
Re: Komputrowe dylematy ;)
Kurwa, coś niepojętego.
Mam konto czy nie? Loguję się. Login i hasło działa. Formularze zablokowane - User Is Deactivated.
I jeszcze dostałem takiego maila:
Dodano po 10 minutach 22 strzałach znikąd:
w dowolnie wybranym języku (z powyższych), po kilku oddechach napisałem uprzejmnie prosząc:
Je demande de l'aide pour m'activer car je suis inactif pour une raison inconnue.
Mam konto czy nie? Loguję się. Login i hasło działa. Formularze zablokowane - User Is Deactivated.
I jeszcze dostałem takiego maila:
Off Topic
If you are located in Europe, Middle East, or Africa and are unable to resolve your issue using the online resources, you can contact the MyHPSupport help team in English or French via email: Send an email
Please include your first name, last name, company name, a description of your issue, and the email address you used to register the account.
NOTE: This email is only to be used for MyHPSupport login issues. Other issues must be handled through the standard Contact HP process.
For other languages, please go to Contact HP and follow the onscreen instructions to obtain a local contact. To assist the support agent, please have a copy of the email invitation used to create your account.
Please include your first name, last name, company name, a description of your issue, and the email address you used to register the account.
NOTE: You must supply details of your HP Commercial product (serial number, product name or product number) to obtain the contact phone number.
Please include your first name, last name, company name, a description of your issue, and the email address you used to register the account.
NOTE: This email is only to be used for MyHPSupport login issues. Other issues must be handled through the standard Contact HP process.
For other languages, please go to Contact HP and follow the onscreen instructions to obtain a local contact. To assist the support agent, please have a copy of the email invitation used to create your account.
Please include your first name, last name, company name, a description of your issue, and the email address you used to register the account.
NOTE: You must supply details of your HP Commercial product (serial number, product name or product number) to obtain the contact phone number.
w dowolnie wybranym języku (z powyższych), po kilku oddechach napisałem uprzejmnie prosząc:
Je demande de l'aide pour m'activer car je suis inactif pour une raison inconnue.
- wpk
- wpkx
- Posty: 38825
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Komputrowe dylematy ;)
Ja pierdolę...
Krzysiek, HP od lat jest u nas na indeksie - chodziło o awaryjność PC i notebooków ze względu na wady fabryczne, czyli wciskany ludziom niedopracowany albo przeoszczędzony szmelc.
Potem przyszła kolej na Lenovo - dawniejszy IBM był nie do zdarcia, ale po przejęciu zaczęli robić ewidentne odbijanie piłeczki przy serwisach gwarancyjnych, i to również w tych biznesowych on-site - typu "wina użytkownika".
Pozostał Dell, ale chyba też nie na długo.
Ostatnio w AiO klienta był problem z baterią CMOS. Przyjechali i wymienili płytę, bo samej baterii nie mogli, gdyż bateria "nie ma numeru seryjnego"...
Po kilku dniach problem się powtórzył, więc znów zgłosiliśmy, a oni przysłali instrukcję jak samemu wymienić baterię - w ramach 3-letniej gwarancji on-site next business day...
Kurwa, trzeba będzie kupować Dacię.
Krzysiek, HP od lat jest u nas na indeksie - chodziło o awaryjność PC i notebooków ze względu na wady fabryczne, czyli wciskany ludziom niedopracowany albo przeoszczędzony szmelc.
Potem przyszła kolej na Lenovo - dawniejszy IBM był nie do zdarcia, ale po przejęciu zaczęli robić ewidentne odbijanie piłeczki przy serwisach gwarancyjnych, i to również w tych biznesowych on-site - typu "wina użytkownika".
Pozostał Dell, ale chyba też nie na długo.
Ostatnio w AiO klienta był problem z baterią CMOS. Przyjechali i wymienili płytę, bo samej baterii nie mogli, gdyż bateria "nie ma numeru seryjnego"...
Po kilku dniach problem się powtórzył, więc znów zgłosiliśmy, a oni przysłali instrukcję jak samemu wymienić baterię - w ramach 3-letniej gwarancji on-site next business day...
Kurwa, trzeba będzie kupować Dacię.