Conik
- wpk
- wpkx
- Kontakt:
Re: Conik
Masz - od tego postu:
wpk pisze: ↑18 mar 2018, 17:39 Polecam, szczególnie w nawiązaniu do innego naszego wątku (uczestnicy będą wiedzieć, o co chodzi):
http://forum.nikoniarze.pl/showthread.php?t=288030
Dodano po 1 minucie 28 sekundach:
PS O całość dyskusji mi chodzi, nie tylko o zdjęcia.
Ponieważ nie znam się na fotografii tak bardzo, jak bym chciał, to na początek napiszę:
To jest słabe zdjęcie - bo w małym formacie
To jest słabe zdjęcie - bo w małym formacie
- wpk
- wpkx
- Kontakt:
Nie mogę się nie zgodzić z przedmówcą - na moim monitorze wygląda jak znaczek pocztowy... Czy powinienem kupić mniejszy? :crazy:
PS Jarku, mam nadzieję, że dotarł mój mail z wczoraj - wątpliwość wynika z braku potwierdzenia.
PS Jarku, mam nadzieję, że dotarł mój mail z wczoraj - wątpliwość wynika z braku potwierdzenia.
Nie dotarł. Niestety
Zanim ruszę na turne, chciałbym jednak napisać kilka zdań. Zeberka powinniśmy wynosić na piedestały, bo to on, jak nikt inny udowadnia nam potrzebę prezentacji takich fotografii. Siedzę w goliźnie od lat wielu i widzę, jak zmienia się jej postrzeganie. Chwilowo zostawię to do jakich wniosków dochodzę, bo jechać muszę. Tym niemniej uczulam towarzystwo, że czasy mamy oryginalne. Od totalnej wulgaryzacji po skrajną pruderię. A maxmodels w tym wszystkim jeszcze łyżką miesza.
Wrócę to się odezwę.
Konrada pozdrawiam i liczę na format dobitny.
Zanim ruszę na turne, chciałbym jednak napisać kilka zdań. Zeberka powinniśmy wynosić na piedestały, bo to on, jak nikt inny udowadnia nam potrzebę prezentacji takich fotografii. Siedzę w goliźnie od lat wielu i widzę, jak zmienia się jej postrzeganie. Chwilowo zostawię to do jakich wniosków dochodzę, bo jechać muszę. Tym niemniej uczulam towarzystwo, że czasy mamy oryginalne. Od totalnej wulgaryzacji po skrajną pruderię. A maxmodels w tym wszystkim jeszcze łyżką miesza.
Wrócę to się odezwę.
Konrada pozdrawiam i liczę na format dobitny.