Pojemność 850cc to akurat tyle, ile wchodzi do jednego tylko cylindra w Harleju.puch24 pisze:Ludzie też wsadzali silnik 750 z Fiata 600D lub Zastavy 750, a także 850
Szmelcwageny i inne
Re: Szmelcwageny i inne
- wpk
- wpkx
- Posty: 38945
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Szmelcwageny i inne
Ba! Ale ile z niego wychodzi!Ligo pisze:Pojemność 850cc to akurat tyle, ile wchodzi do jednego tylko cylindra w Harleju.puch24 pisze:Ludzie też wsadzali silnik 750 z Fiata 600D lub Zastavy 750, a także 850
Re: Szmelcwageny i inne
He, he, bardzo śmieszne!
Akurat w czasie, gdy 126p powstawał, był stosunkowo bezpiecznym autem, jak na ówczesne warunki i wymagania (1971-73). Szczególnie w porównaniu do 500-tki, na której w gruncie rzeczy był oparty.
Akurat w czasie, gdy 126p powstawał, był stosunkowo bezpiecznym autem, jak na ówczesne warunki i wymagania (1971-73). Szczególnie w porównaniu do 500-tki, na której w gruncie rzeczy był oparty.
Re: Szmelcwageny i inne
Jeden rumor i trzęsawka.wpk pisze:Ba! Ale ile z niego wychodzi!
Re: Szmelcwageny i inne
Niedawno stałem na skrzyżowaniu obok gościa na Harleyu. Qrde balans, nie wiem, jak ktoś może to nazywać przyjemnością, bo dla mnie byłaby to podobna frajda, jak jazda Trabantem albo Syreną! Trzęsło się to-to jakby miało dreszcze od febry, hałasiło niemożebnie - gdzie ta frajda? 

Re: Szmelcwageny i inne
No bo stałeś a nie siedziałeś.puch24 pisze:Niedawno stałem na skrzyżowaniu obok gościa na Harleyu. Qrde balans, nie wiem, jak ktoś może to nazywać przyjemnością, bo dla mnie byłaby to podobna frajda, jak jazda Trabantem albo Syreną! Trzęsło się to-to jakby miało dreszcze od febry, hałasiło niemożebnie - gdzie ta frajda?

Re: Szmelcwageny i inne
Puch jest praworządnym obywatelem.
- wpk
- wpkx
- Posty: 38945
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Szmelcwageny i inne
I sprawiedliwym?
Re: Szmelcwageny i inne
Eee... aż tak to chyba nie...
Re: Szmelcwageny i inne
Nie, jestem niesprawiedliwy.
Apropo
hałaszenia:
Ogłoszenie z polonijnego wydawnictwa w USA.
Tytuł:
Jak Hałasi, To Źle Chodzi
Po 20,000 tysiącach uciążliwej jazdy, nawet najlepszy clutch potrzebuje zaopatrzenia, aby chodził gładko. Zużyte facings lub facings, które są luźne na plate, powodują szczękanie clutch. Jeśli po długich latach jazdy clutch u waszego Buick szczęka, przyprowadźcie go do nas, a przy pomocy Buick fabrycznych metod i Buick części przyprowadzimy wasz Buick do porządku.
Apropo

Ogłoszenie z polonijnego wydawnictwa w USA.
Tytuł:
Jak Hałasi, To Źle Chodzi
Po 20,000 tysiącach uciążliwej jazdy, nawet najlepszy clutch potrzebuje zaopatrzenia, aby chodził gładko. Zużyte facings lub facings, które są luźne na plate, powodują szczękanie clutch. Jeśli po długich latach jazdy clutch u waszego Buick szczęka, przyprowadźcie go do nas, a przy pomocy Buick fabrycznych metod i Buick części przyprowadzimy wasz Buick do porządku.