Szmelcwageny i inne

off-duty
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
wpk
wpkx
Posty: 38945
Rejestracja: 10.2016
Lokalizacja: Nad Wigołąbką
Kontakt:

Re: Szmelcwageny i inne

#201

Post autor: wpk »

Chyba nie znam tej literatury...
namoamo

Re: Szmelcwageny i inne

#202

Post autor: namoamo »

Na nikoniarzach, udzielała sie kiedyś osoba o nicku Lena and the Shadow i tak coś mi zabłysło. Ale pewnie pomyłka, przepraszam.
Awatar użytkownika
wpk
wpkx
Posty: 38945
Rejestracja: 10.2016
Lokalizacja: Nad Wigołąbką
Kontakt:

Re: Szmelcwageny i inne

#203

Post autor: wpk »

Lena na Nikoniarzach udzielała się jako Ogryzek, ale czy tylko, tego nie wiem. ;)
Awatar użytkownika
Owain
Nasz Czelnik
Posty: 14733
Rejestracja: 11.2016

Re: Szmelcwageny i inne

#204

Post autor: Owain »

No i potestowałem sobie Captura 1.2 ze skrzynią EDC po mieście i na kawałku autostrady. Hm, uczucia mam mieszane, jednak nieco niepewnie z przyśpieszaniem jak chce się gdzieś wślizgnąć między inne autka w mieście, trzeba by na sekwencyjną przełączać. Z drugiej strony wygoda i brak konieczności mieszania sprzęgłem i lewarkiem... Pytanie, jak z awaryjnością tej skrzyni EDC po kilkudziesięciu tysiącach...
Sowy nie są tym, czym się wydają...
puch24

Re: Szmelcwageny i inne

#205

Post autor: puch24 »

"Po 20,000 tysiącach uciążliwej jazdy..." itd.
Awatar użytkownika
wpk
wpkx
Posty: 38945
Rejestracja: 10.2016
Lokalizacja: Nad Wigołąbką
Kontakt:

Re: Szmelcwageny i inne

#206

Post autor: wpk »

Captur 1.2? To jakaś wywoływarka RAWów?
namoamo

Re: Szmelcwageny i inne

#207

Post autor: namoamo »

Auto na F, microsilnik z turbo, automat. Tu nie będzie happyendu :-)
Awatar użytkownika
Owain
Nasz Czelnik
Posty: 14733
Rejestracja: 11.2016

Re: Szmelcwageny i inne

#208

Post autor: Owain »

Śmiejcie się. Ja się do aut przyzwyczajam, nie chcę zmieniać co dwa trzy lata, szukać "sprawdzonego sprowadzacza", mierzyć grubości blachy itp. Tak więc używane odpadają. A renaulty nie dość że dla mnie mają najbardziej eleganckie wnętrza i jakość w miarę adekwatną do ceny. Clio śmigam dziewiąty rok i jest spoksik. Nie mówię, że nie myślałem o Nissanie Juke (ciasny w środku, wyjąca turbina), Maździe CX-3 (piękna, wolnossąca i ciasna :P ), Oplu Mokka (Panzerkampfwagen z dużą ilością przycisków do sterowania ogniem artyleryjskim), Mitsubishi ASX (brzydka jak moja koleżanka, co nią jeździ), Toyocie CHR (piękna ale niska i droga). W Capturze urzekają takie funkcjonalne pierdołki jak wielki, szufladowy schowek, przesuwana tylna kanapa w sam raz dla rodziny 2+0 oraz zdejmowana zipem tapicerka.
Ja się autami nie onanizuje, ja potrzebuję jeździć, głównie po mieście, czasem Kraków, Praga czy Bałkany. Dlatego byłem kiedyś kierowcą Tico i teraz jestem Clio, miast używek znacznie lepszej klasy.

@namo, teraz wszystko już niemal z tym turbo w małym litrażu, a automat, cóż wygoda, nawet kręgosłup bardziej boli od mieszania sprzęgłem. Ale nie mówię, że nie została mi z młodości chęć do mieszania, dlatego się waham.
Sowy nie są tym, czym się wydają...
Awatar użytkownika
rbit9n
Ribitibi
Posty: 9542
Rejestracja: 11.2016
Lokalizacja: Kolonia pod Rzeszowem - Za Torem

Re: Szmelcwageny i inne

#209

Post autor: rbit9n »

Owain pisze: Captura 1.2 ze skrzynią EDC po mieście i na kawałku autostrady.
a, to nic dziwnego, że wspomniałeś o muleniu.
nie, nie tobie ja służę, ja służę bzdurze!
puch24

Re: Szmelcwageny i inne

#210

Post autor: puch24 »

To i tak duży silnik! :-) Całe 1200 sętymetrów kubicznych.
Mój ma 1108 bez nawiewu i jakoś jeżdżę z 54 kucami. :-P
Nowe Oktawiany td mają 3 cylindry i całe 990 kubików, i wyciskają z tego 108 Kucy i jakieś 200 km/h - wystarcza?
Nowe Pandy i 500 mają dwucylindrowe silniki TwinAir o pojemności 875. Zależnie od wersji może mieć od 65 do 105 kucy (turbo). Niewyrównoważenie silnika dwucylindrowego jest kompensowane wałkami wyważającymi. Silnik ma zaledwie 35 cm długości, co pozwala łatwo zmieścić po maską np. napęd hybrydowy. Tyle literatura.
ODPOWIEDZ