Owain, rozważałeś Lenovo, to rozważ też ich serwis:
W zeszłym tygodniu przyjechało 6 sztuk AiO V510z. Przy uruchamianiu jednego z nich okazało się, że ma uszkodzony jeden z portów USB. Ale czym się martwić, przecież jest gwarancja On Site Next Business Day. No to dzwonimy, przydzielają numer i wysyłają żądanie zdjęć uszkodzonego portu, czy aby nie uszkodzony mechaniczne przez użytkownika. Wysyłamy (vide niżej). W piątek. Cisza. W poniedziałek dzwonimy, znów mail by wysłać zdjęcia. Wysyłamy. Cisza. Dzwonimy. Nic nie dostali. Zalecają, by z innej domeny wysłać. Wysyłamy z .wp.pl zamiast z .eltrakon.pl. Cisza. Dziś znów dzwonimy. Sukces! Mail się znalazł! Mamy czekać na odpowiedź. No i po kilku godzinach przychodzi formułka:
"Szanowni Państwo,
Dziękujemy za kontakt z firmą Lenovo.
Na podstawie nadesłanych zdjęć mogę stwierdzić uszkodzenie mechaniczne niepodlegające naprawie w ramach gwarancji. Symptomy widoczne na zdjęciach świadczą o tym, iż na jednostkę zadziałała zewnętrzna siła, przekraczająca wytrzymałość materiałów, z których jest zbudowana. Uszkodzenia spowodowane działaniem zewnętrznej siły nie są objęte zakresem wsparcia podstawowej gwarancji. Usuwane są one bezpłatnie jedynie w przypadku, kiedy Klient zdecydował sie na wykupienie ochrony przed przypadkowym uszkodzeniem.
Dodatkowe informacje znajdują się pod adresem:
https://support.lenovo.com/pl/pl/documents/ht104148#pcb
Istnieje możliwość odpłatnej naprawy pozagwarancyjnej usterki.
Proponowany przez Nas Partner serwisowy to :
Comp S.A.
tel.:22 465 09 99
e-mail:
serwis@css.pl
Z poważaniem,
D. O.
Wsparcie techniczne Lenovo"
