Komputrowe dylematy ;)
- wpk
- wpkx
- Posty: 38953
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Komputrowe dylematy ;)
Yola ostatnio używa Powierzchni - znaczy, zaakceptowała, a srogi z niej tester...
Re: Komputrowe dylematy ;)
Chyba ich pojebało! 13-calowy ekran za 8 tysięcy?!?!?!
- wpk
- wpkx
- Posty: 38953
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Komputrowe dylematy ;)
E, tam, pojebało... Zwyczajnie popierdoliło.
- Owain
- Nasz Czelnik
- Posty: 14733
- Rejestracja: 11.2016
Re: Komputrowe dylematy ;)
Telenoweli zakupowej ciąg dalszy. Dostałem info, że mogę kupić precisiona, ale mam wpłacić 30% i czekać 7 tygodni. Na kilka pytań, otrzymałem takie oto info:
"Panie Sebastianie, sprzęt montowany jest bezpośrednio w fabryce, x-kom nie modyfikuje go w jakikolwiek sposób. W związku z tym nie będziemy mieli możliwości potwierdzenia fizycznie jaka bateria znajduje się w wybranym modelu - aktualnie bazujemy na specyfikacji wskazanej przez Producenta i w wybranym modelu powinna znajdować się bateria o pojemności 56Wh. Montażu dodatkowego dysku SATA nie jesteśmy w stanie potwierdzić - chciałabym również zaznaczyć iż jakakolwiek ingerencja w sprzęt może wiązać się z utratą praw gwarancyjnych, jednak ostateczną decyzję w tej kwestii podejmuje Gwarant czyli firma Dell. W przypadku zakupu na odległość istnieje możliwość zwrotu, należy jednak pamiętać iż podczas dokonania zwrotu odbędzie się wycena sprzętu w Autoryzowanym Serwisie Producenta - jeśli sprzęt posiadać będzie jakiekolwiek braki bądź uszkodzenia, z pełnej kwoty zakupu może zostać potrącona kwota równowartości powstałych uszkodzeń. W przypadku pytań służę pomocą."
Czyli moja próba wsadzenia dysku SATA do laptopa, który ma na to przeznaczoną wolną zatokę, może skończyć się utratą gwarancji. To po co sprzedawać takie laptopy?
I dalej nie wiem. Brać precisiona i czekać, czy brać XPSa i lać na plotki o lepszym wykonaniu presyżyna, bo przeca wszystko te same bebechy.
Z ciekawości Wam wrzucę recki z porządnej strony, na której chyba najlepsze info o obu modelach:
http://laptopmedia.com/review/dell-prec ... essionals/
http://laptopmedia.com/review/dell-xps- ... ling-case/
"Panie Sebastianie, sprzęt montowany jest bezpośrednio w fabryce, x-kom nie modyfikuje go w jakikolwiek sposób. W związku z tym nie będziemy mieli możliwości potwierdzenia fizycznie jaka bateria znajduje się w wybranym modelu - aktualnie bazujemy na specyfikacji wskazanej przez Producenta i w wybranym modelu powinna znajdować się bateria o pojemności 56Wh. Montażu dodatkowego dysku SATA nie jesteśmy w stanie potwierdzić - chciałabym również zaznaczyć iż jakakolwiek ingerencja w sprzęt może wiązać się z utratą praw gwarancyjnych, jednak ostateczną decyzję w tej kwestii podejmuje Gwarant czyli firma Dell. W przypadku zakupu na odległość istnieje możliwość zwrotu, należy jednak pamiętać iż podczas dokonania zwrotu odbędzie się wycena sprzętu w Autoryzowanym Serwisie Producenta - jeśli sprzęt posiadać będzie jakiekolwiek braki bądź uszkodzenia, z pełnej kwoty zakupu może zostać potrącona kwota równowartości powstałych uszkodzeń. W przypadku pytań służę pomocą."
Czyli moja próba wsadzenia dysku SATA do laptopa, który ma na to przeznaczoną wolną zatokę, może skończyć się utratą gwarancji. To po co sprzedawać takie laptopy?

I dalej nie wiem. Brać precisiona i czekać, czy brać XPSa i lać na plotki o lepszym wykonaniu presyżyna, bo przeca wszystko te same bebechy.
Z ciekawości Wam wrzucę recki z porządnej strony, na której chyba najlepsze info o obu modelach:
http://laptopmedia.com/review/dell-prec ... essionals/
http://laptopmedia.com/review/dell-xps- ... ling-case/
Sowy nie są tym, czym się wydają...
- wpk
- wpkx
- Posty: 38953
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Komputrowe dylematy ;)
No to ja ciąg dalszy:wpk pisze: ↑06 mar 2018, 16:09 Owain, rozważałeś Lenovo, to rozważ też ich serwis:
W zeszłym tygodniu przyjechało 6 sztuk AiO V510z. Przy uruchamianiu jednego z nich okazało się, że ma uszkodzony jeden z portów USB. Ale czym się martwić, przecież jest gwarancja On Site Next Business Day. No to dzwonimy, przydzielają numer i wysyłają żądanie zdjęć uszkodzonego portu, czy aby nie uszkodzony mechaniczne przez użytkownika. Wysyłamy (vide niżej). W piątek. Cisza. W poniedziałek dzwonimy, znów mail by wysłać zdjęcia. Wysyłamy. Cisza. Dzwonimy. Nic nie dostali. Zalecają, by z innej domeny wysłać. Wysyłamy z .wp.pl zamiast z .eltrakon.pl. Cisza. Dziś znów dzwonimy. Sukces! Mail się znalazł! Mamy czekać na odpowiedź. No i po kilku godzinach przychodzi formułka:
"Szanowni Państwo,
Dziękujemy za kontakt z firmą Lenovo.
Na podstawie nadesłanych zdjęć mogę stwierdzić uszkodzenie mechaniczne niepodlegające naprawie w ramach gwarancji. Symptomy widoczne na zdjęciach świadczą o tym, iż na jednostkę zadziałała zewnętrzna siła, przekraczająca wytrzymałość materiałów, z których jest zbudowana. Uszkodzenia spowodowane działaniem zewnętrznej siły nie są objęte zakresem wsparcia podstawowej gwarancji. Usuwane są one bezpłatnie jedynie w przypadku, kiedy Klient zdecydował sie na wykupienie ochrony przed przypadkowym uszkodzeniem.
Dodatkowe informacje znajdują się pod adresem:
https://support.lenovo.com/pl/pl/documents/ht104148#pcb
Istnieje możliwość odpłatnej naprawy pozagwarancyjnej usterki.
Proponowany przez Nas Partner serwisowy to :
Comp S.A.
tel.:22 465 09 99
e-mail: serwis@css.pl
Z poważaniem,
D. O.
Wsparcie techniczne Lenovo"
![]()
Dziś, czyli po 10 dniach, przyszła odpowiedź na nasze pytanie, wysłane 9 marca.
"Witamy
Uprzejmie informujemy, że został wykonany kosztorys dotyczacy Państwa urządzenia. Koszt naprawy wynosi 1455.00 złotych netto. Do podanej wartości należy doliczyć podatek VAT w obowiązującej stawce. W powyższej kwocie mieści się cena 1 części w cenie 1380.00 złotych netto.
W załączeniu przesyłamy szczegółową wycenę kosztów naprawy. Załącznik można otworzyć korzystając z programu Adobe Reader firmy Adobe Systems Software Ireland Ltd.
Prosimy o zapoznanie się z kosztami, zaznaczenie właściwego pola i odesłanie wyceny na adres serwis@css.pl lub faxem na numer 022 465 07 80 w terminie 14 dni od otrzymania niniejszego maila.
Jeśli będziecie mieli Państwo pytania lub wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8.30-16.30 pod numerem telefonu 022 465 09 99 lub mailowo pod adresem serwis@css.pl
Jeśli otrzymali Państwo wycenę bezpośrednio z serwisu lokalnego prosimy o odesłanie wyceny/zapytania na adres lub nr faxu podany w nagłówku wyceny/zapytania
Pozdrawiamy
Serwis COMP S.A. Centrum Usług IT
PS. Wiadomość wygenerowana automatycznie z systemu. Prosimy nie odpowiadać na nią."
A w wycenie m.in.:
"W ww. urządzeniu stwierdzono: uszkodzenie płyty głównej
W celu usunięcia usterki niezbędna jest wymiana niżej wymienionych części:
Płyta główna
Przewidywana dostępność części [dni] 120
POSTANOWIENIA OGÓLNE:
1. Niniejsza oferta mo¿e zostac przyjeta jedynie bez zastrze¿en.
2. Do podanych cen netto nale¿y doliczyc podatek VAT w obowiazujacej stawce.
3. Ekspertyza techniczna w zakresie wyceny kosztów naprawy wa¿na jest 14 dni kalendarzowych od daty jej wykonania. Brak Panstwa pisemnej
odpowiedzi w tym czasie mo¿e byc potraktowany jako Panstwa rezygnacja z wykonania usługi.
4. Firma Comp S.A., na usługe oraz ka¿dy podzespół bedacy przedmiotem niniejszej oferty, udziela 3-miesiecznej gwarancji liczonej od daty
zakonczenia naprawy.
5. Firma Comp S.A. wyłacza odpowiedzialnosc z tytułu rekojmi.
6. Celem akceptacji lub rezygnacji z przedstawonej oferty prosimy o przesłanie wypełnionego formularza do firmy Comp S.A. pod nr fax 022/
465-07-80 lub adres e-mailowy: serwis@css.pl
7. Rezygnujac z naprawy Klient pokrywa koszty ewentualnej wysyłki i/lub zwrotu sprzetu w wysokosci 20.00 PLN + VAT w ka¿da strone.
8. Firma Comp S.A. zastrzega sobie mo¿liwosc odstapienia od wykonania usługi objetej niniejszym zleceniem, w szczególnosci w przypadku
niedostepnosci czesci zamiennych.
9. Je¿eli adres lub numer NIP, na który ma byc wystawiona faktura VAT jest inny ni¿ adres lub numer NIP na zgłoszeniu, prosze o wpisanie go
poni¿ej:
10. Comp S.A. nie ponosi odpowiedzialnosci za dane na dyskach twardych i innych nosnikach przekazanych ze sprzetem do naprawy.
Klient oswiadcza, ¿e zabezpieczył dane, a ryzyko zniszczenia danych obcia¿a jego. Comp S.A. nie jest zobowiazany do utworzenia kopii ani do
odtworzenia oryginalnej zawartosci dysku po naprawie.
Akceptuje i prosze o wykonanie naprawy zgodnie z powy¿sza wycena
Akceptuje koszty transportu w wysokosci 20.00 PLN w ka¿da strone*
Rezygnuje z naprawy
Panstwa pisemne zamówienie bedzie podstawa do wykonania naprawy
* koszty transportu naliczane sa opcjonalnie dla Klientów, którzy ¿ycza sobie, aby sprzet po naprawie/rezygnacji z naprawy został odesłany na koszt
Comp S.A. poprzez firme kurierska DPD na terenie Rzeczypospolitej Polskiej."
Re: Komputrowe dylematy ;)
Jprdl!!!!
Nic, tylko kupować!
Od razu trzy, żeby były na zapas, gdy będziemy czekali 120 dni na dostępność części.
Kurwa.
Nic, tylko kupować!
Od razu trzy, żeby były na zapas, gdy będziemy czekali 120 dni na dostępność części.
Kurwa.
- wpk
- wpkx
- Posty: 38953
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Komputrowe dylematy ;)
Wkleiłem jeszcze "Postanowienia ogólne", których zapomniałem od razu. Wynika z nich, że po 120 dniach oczekiwania będzie 90 dni gwarancji...
"Salo, czyli 120 dni Sodomy".
"Salo, czyli 120 dni Sodomy".

Re: Komputrowe dylematy ;)
Serwis lenovo jest już legendarny. Prawie, jak N za dawnych czasów. 

- Owain
- Nasz Czelnik
- Posty: 14733
- Rejestracja: 11.2016
Re: Komputrowe dylematy ;)
Mam jeszcze takie pytanko nie w temacie, bo chodzi o telewizor :> Potrzebuję na bardzo szybko (generalnie dziś wieczór zamówić) telewizor dla rodziców o wielkości 40'' bo inny im nie wejdzie. No i zgłupiałem całkowicie, bo wyszukiwarki i artykuły w necie mówią wielkie g.
Może ktoś miał ostatnio podobny dylemat, więc proszę o szybką radę, natomiast wszystkich szyderców, żartownisiów, obśmiewaczy i wujków dobra rada proszę o powstrzymanie się.
Rodzice oglądają tylko kablówkę jakąś, zero dvd, zero internetu. ale zależy mi na jak najlepszej jakości obrazu. Z tv znam tylko plazmy, na LED wiem, że ten obraz do dupy wygląda przy sygnale SD, przy HD w miarę, ale tu problemem może okazać się smużenie (częstotliwość). Znalazłem kilka w cenie ok. 1700 zł, Sony, Panasonic czy Samsung, który już w tej cenie jest UHD. Nie wiem po jakiego grzyba oglądającemu tylko telewizję UHD, no ale ponoć częstotliwości odświeżania są lepsze, choć ponoć i tak to wszystko jeden pies, czyli 50-60 Hz, a te wszystkie 400, 800 czy 1300 to tylko marketingowy bełkot sztucznych poprawiaczy rozdzielczości. Ktoś, coś, ostatnio kupował albo w temacie obeznany?
Np. https://www.ceneo.pl/51236219
czy lepiej https://www.ceneo.pl/52225699#tab=click_scroll
Może ktoś miał ostatnio podobny dylemat, więc proszę o szybką radę, natomiast wszystkich szyderców, żartownisiów, obśmiewaczy i wujków dobra rada proszę o powstrzymanie się.
Rodzice oglądają tylko kablówkę jakąś, zero dvd, zero internetu. ale zależy mi na jak najlepszej jakości obrazu. Z tv znam tylko plazmy, na LED wiem, że ten obraz do dupy wygląda przy sygnale SD, przy HD w miarę, ale tu problemem może okazać się smużenie (częstotliwość). Znalazłem kilka w cenie ok. 1700 zł, Sony, Panasonic czy Samsung, który już w tej cenie jest UHD. Nie wiem po jakiego grzyba oglądającemu tylko telewizję UHD, no ale ponoć częstotliwości odświeżania są lepsze, choć ponoć i tak to wszystko jeden pies, czyli 50-60 Hz, a te wszystkie 400, 800 czy 1300 to tylko marketingowy bełkot sztucznych poprawiaczy rozdzielczości. Ktoś, coś, ostatnio kupował albo w temacie obeznany?
Np. https://www.ceneo.pl/51236219
czy lepiej https://www.ceneo.pl/52225699#tab=click_scroll
Sowy nie są tym, czym się wydają...
- wpk
- wpkx
- Posty: 38953
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Komputrowe dylematy ;)
Zamknąłeś mi usta...
