Szmelcwageny i inne
- sorevell
- Posty: 2582
- Rejestracja: 11.2016
Re: Szmelcwageny i inne
Dlatego piszę, że obiło mi się o uszy, nie potwierdzałem tych informacji. Możliwe, że jest tak jak piszesz. Z tym, że 2,9 (R5?) też występowało w osobowych, więc może pojemności mi się pomieszały.
Re: Szmelcwageny i inne
No to gratulacje!
Mała różnica, uszkodzona cewka a pęknięty blok...
Mała różnica, uszkodzona cewka a pęknięty blok...

- wpk
- wpkx
- Posty: 38952
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Szmelcwageny i inne
Gratulacje dla mechanika.
-
- Posty: 290
- Rejestracja: 11.2016
Re: Szmelcwageny i inne
Kupiłem Opla
I co teraz?
I co teraz?
- wpk
- wpkx
- Posty: 38952
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Szmelcwageny i inne
Jak to co? Opeluj!
PS A jakiego? Czyżby Mantę?
PS A jakiego? Czyżby Mantę?
-
- Posty: 290
- Rejestracja: 11.2016
Re: Szmelcwageny i inne
To koleżanka ma dwa (h)ople. 

Re: Szmelcwageny i inne
Podobno bardziej popularne od octavii, w co ciezko TRUDNO uwierzyc.
Jaki silnik?
Gdzieś przeczytałem aby unikać wersji 1.4t/125KM gdyż od mocniejszej 150KM rozni sie wylacznie zubożoną mieszanką AFR co nieuchronnie prowadzi do awarii tłoka. Zalecany szybki tuning softu.
Jaki silnik?
Gdzieś przeczytałem aby unikać wersji 1.4t/125KM gdyż od mocniejszej 150KM rozni sie wylacznie zubożoną mieszanką AFR co nieuchronnie prowadzi do awarii tłoka. Zalecany szybki tuning softu.
- wpk
- wpkx
- Posty: 38952
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Szmelcwageny i inne
Skoro tak, to pewnie pierwszego tłoka. I pękniętego bloka.