
A propos francuskich czołgów - Velorex miał 3 biegi, ale jak się człowiek (hmmm - właściwie to mój najmłodszy stryjek...) postarał, to one działały też do tyłu. Więc potrafił odpalić odwrotnie, ruszyć, wbić aż do trójki i rżnąć 70 km/h do tyłu.
Phi... ja cały czas śmigam nieschronizowana 13-stka, która tak naprawdę ma 17 biegów. Tyle, że sprzęgła używam tylko do ruszania, a potem mieszam lewarkiem już bez dotykania go. A to typowa skrzynia A.D. 2016.puch24 pisze: Natomiast już mając prawo jazdy prowadziłem Syrenę 103 z niesynchronizowaną skrzynią biegów. Podwójne wysprzęglanie (z międzygazem przy redukcji) przy zmianie biegów było wyzwaniem dla niedoświadczonego.
Naprawdę wyższa szkoła jazdy... Lewitować pewnie też umiesz?Ligo pisze:a potem mieszam lewarkiem już bez dotykania go
Teraz niektóre samochody mają po dwa takie lewarki przy kierownicy.wpk pisze:PS Też mam lewarek przy kierownicy.
Naturalnie.wpk pisze: Naprawdę wyższa szkoła jazdy... Lewitować pewnie też umiesz?
PS Też mam lewarek przy kierownicy.