Dywagacje o zakupie A7

wszystko, co chcielibyście wiedzieć o technice, ale boicie się zapytać
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
wpk
wpkx
Posty: 38946
Rejestracja: 10.2016
Lokalizacja: Nad Wigołąbką
Kontakt:

Re: Dywagacje o zakupie A7

#4181

Post autor: wpk »

Rzekomej chyba.

Dodano po 1 minucie 3 strzałach znikąd:
Naklikałeś tam nie wiadomo ile, a to im przecież biznes nakręciło.
cz4rnuch

Re: Dywagacje o zakupie A7

#4182

Post autor: cz4rnuch »

nordenvind

Re: Dywagacje o zakupie A7

#4183

Post autor: nordenvind »

No i A7RII roczna na przedaż, chyba z 5tyś klatek, rok gwarancji i miętowa znaczy się mint codicion...
puch24

Re: Dywagacje o zakupie A7

#4184

Post autor: puch24 »

Czyly qpiłeś.
nordenvind

Re: Dywagacje o zakupie A7

#4185

Post autor: nordenvind »

Na trzeźwo :mrgreen:
puch24

Re: Dywagacje o zakupie A7

#4186

Post autor: puch24 »

Czyly samo q, bez "piłeś". ;-)
nordenvind

Re: Dywagacje o zakupie A7

#4187

Post autor: nordenvind »

Dokładnie, A7RIV chyba mnie już nie skusi, bo nie mam szkieł z soczewkami z kryształu górskiego :)

Odkryłem w międzyczasie taką ciekawostkę, mój Canon 70-200 przez Sigmę MC11 nie działa
w dwóch najbardziej zaawansowanych trybach AF-C z A7RII. W III są one odblokowane i wszystko śmiga.
Czyli Sony stosuje pewne ograniczenia co do swoich najnowszych trybów/technologii.
puch24

Re: Dywagacje o zakupie A7

#4188

Post autor: puch24 »

No to się chyba raczej cieszysz?
nordenvind

Re: Dywagacje o zakupie A7

#4189

Post autor: nordenvind »

Gdybym nie robił fotek na tych yebanych koncertach, to bym takiej zmiany nie brał nawet pod uwagę.
Myślę wiec, że będę miał jeszcze większy komfort.
Dobra idę zagnić :mrgreen:
Awatar użytkownika
Owain
Nasz Czelnik
Posty: 14733
Rejestracja: 11.2016

Re: Dywagacje o zakupie A7

#4190

Post autor: Owain »

Ponieważ dostałem dziś miły e-mail od amazon.es w którym zachęcają mnie do dalszych zakupów i zapewniają, jaki jestem dla nich ważny - postanowiłem podrążyć temat. Ale okazuje się, że gorzej niż na polskiej infolinii. Wklejam tłumaczenie na polski z hiszpańskiego via translator google, tak że tego :P

Ja: Dzień dobry. Na jaki adres e-mail mogę wysłać skargę dotyczącą amazon.es?

Masz połączenie z Jurdin Germay z Amazon.es.

Jurdin Germay: Dobry Sebastian. Jestem Jurdin i chętnie wam dziś pomogę.
Istnieją 2 sposoby zgłoszenia roszczenia

Ja: Kupiłem obiektyw Sony FE 35 1.8 jako promocję. Otrzymałem wiadomość, że wszystko poszło dobrze i zamówienie jest przetwarzane. Nieoczekiwanie, po trzech dniach amazon.es anulował moje zamówienie z nieznanych przyczyn, nawet nie otrzymałem e-maila z tymi informacjami. Kiedy chciałem ponownie kupić obiektyw, pojawiła się informacja, że ​​amazon.es nie wysyła tego produktu do Polski.
To powstrzymało mój zakup i nie będzie żadnych prezentów na czas. Czy Polska jest gorszym krajem według Hiszpanów?

Jurdin Germay: Rozumiem, Sebastian. Głęboko żałuję tego, co się stało, daj mi sekundę, aby zobaczyć powód anulowania.

Ja: Dziękuję Jurdin Dzięki płatności kartą wszystko było w porządku. Albo zainteresowanie soczewką było bardzo duże, że produkty zostały wyprzedane, albo nie przewidziałem wysyłki do Polski, czego nie rozumiem.

Jurdin Germay: To, co widzę, Sebastian, nie było żadnych problemów z procesem płatności. Wiem, jak frustrujące to musi być.
Informuję również, że już znam dział, który może znać powody anulowania zamówienia. Przeniesie was wraz z nimi, abyście otrzymali dobre uzasadnienie tego, co się stanie. Mówię jednak, że utworzyłem już raport z oficjalną skargą.

Ja: dziękuję Jurdin. Byłem obrażony, że mój kraj nie jest traktowany jako kraj europejski. Po trzech dniach ciszy od amazon.es pojawiła się wiadomość, że nie wysyła do Polski. Polska jest tym samym członkiem UE, co Niemcy lub Francja.

Jurdin Germay: Rozumiem Sebastiana, szczerze mówiąc, jak mówię, nie znam powodu, dla którego zamówienie zostało anulowane. Chcę, abyś wiedział, że w ramach polityki Amazon akt rasizmu lub dyskryminacji nigdy nie byłby brany pod uwagę przy dostarczaniu produktów. Powód musi być techniczny i zapewniam cię, że ten zespół może ci to zaoferować. Zasługujesz jako konsument na prawdziwą odpowiedź na to, co się stało.
Daj mi sekundę, a spędzę cię z nimi. Jeszcze raz przepraszam za tę sprawę. Pozdrowienia.

Ja: Dziękuję, Jurdin. Czy powinienem czekać na odpowiedź na tym czacie? Czy powinienem oczekiwać wiadomości e-mail od odpowiedzialnego działu?

Jurdin Germay: Daj mi sekundę, a ja natychmiast Cię z nimi przeniosę, tym lepiej. Chwila.

Ja: Dziękuję Jurdin za wywiad. Przepraszam za mój hiszpański, ale tłumaczyłem przez tłumacza Google. Życzę miłego dnia.

Teraz znów jesteś połączony z Jurdin Germay.
Teraz znów jesteś połączony z Jurdin Germay.

Loanny Edith: Witamy w Amazon Hiszpania !!!
Nazywam się Loanny i dla mnie z przyjemnością pomożemy w zapytaniu.
Czy rozmawiam z Sebastianem?

Ja: Tak, jestem Dzień dobry.

Loanny Edith: Dzień dobry Sebastian, chętnie pomogę ci z twoimi opiniami. Bardzo mi przykro, że miałeś z nami jakieś niedogodności.
Powiedz mi o swojej trosce, chętnie pomogę ci ze wszystkim w moich rękach.

Ja: Kupiłem obiektyw Sony FE 35 1.8 jako promocję. Otrzymałem wiadomość, że wszystko poszło dobrze i zamówienie jest przetwarzane. Nieoczekiwanie, po trzech dniach amazon.es anulował moje zamówienie z nieznanych przyczyn, nawet nie otrzymałem e-maila z tymi informacjami. Kiedy chciałem ponownie kupić obiektyw, pojawiła się informacja, że ​​amazon.es nie wysyła tego produktu do Polski.
To powstrzymało mój zakup i nie będzie żadnych prezentów na czas.
Byłem obrażony, że mój kraj nie jest traktowany jako kraj europejski. Po trzech dniach ciszy od amazon.es pojawiła się wiadomość, że nie wysyła do Polski. Polska jest tym samym członkiem UE, co Niemcy lub Francja.
Byłoby inaczej, gdyby przed zakupem były informacje, których nie wysyłasz do Polski. Zakup został zakończony i potwierdzony. Ale nie było takich informacji. Mam wrażenie, że pojawił się później, po moim zakupie i jego anulowaniu.
Ta zmiana po fakcie wydaje się dyskryminacją kraju w Europie Wschodniej. Takie zmiany są niedozwolone.

Loanny Edith: W pełni rozumiem Sebastian, tym bardziej, że od samego początku pozwolił ci złożyć zamówienie na Amazon. Jesteśmy zainteresowani, aby nasi klienci otrzymywali swoje paczki bez żadnych niedogodności, jednak podlegamy również prawom i wymaganiom krajów, do których wysyłamy produkty, a także warunkom Twojego konta Amazon.es, wyjaśniono, że my Zastrzegamy sobie prawo do anulowania dowolnego zamówienia, jeśli wystąpią jakiekolwiek ograniczenia, zmiany w stanie magazynowym lub inne niedogodności. Potwierdzę informacje o wysyłkach do twojego kraju i aby zebrać więcej informacji o twoim problemie, wejdę na twoje konto i potwierdzę zamówienie, o którym mówisz.

Ja: dziękuję. Rozumiem, że masz prawo do anulowania. Chciałem tylko wiedzieć, jaki był tego powód. I dlaczego po anulowaniu zamówienia produkt był nadal dostępny, ale z adnotacją, która nie jest wysyłana do Polski.

Loanny Edith: Oczywiście z przyjemnością potwierdzam te informacje, z przyjemnością chwilkę potwierdzam, co się stało w tej sprawie.
Czy możesz podać mi swój adres e-mail, aby uzyskać dostęp do konta?
Będzie to podanie Twojej opinii, a także potwierdzenie produktu, którego dotyczyły niedogodności.

Ja: Oczywiście. Mój e-mail to owain@tlen.pl

Loanny Edith: Bardzo dziękuję za informację, czy możesz również potwierdzić adres wysyłki powiązany z Twoim kontem?

Ja: Oczywiście. Sebastian XXXXXX XXXXXXX XXXXXX CCCCC.

Loanny Edith: Jeszcze raz dziękuję za informację Sebastian, jestem już na twoim koncie i potwierdzam produkt, pozwól mi sprawdzić, czy znajdę powód, dla którego twój produkt nie mógł zostać wysłany, widzę, że twój kraj Polska znajduje się w krajach Amazon Global oznacza to, że skutecznie wysyłamy produkty do Twojego kraju w ramach różnych opcji wysyłki.
Sebastian, pytanie, gdzie możesz zobaczyć notatkę, że nie została wysłana do twojego kraju? w opisie produktu?
Cześć, nadal tam jesteś?

Ja: Teraz widzę, że obiektyw jest niedostępny. Niestety nie zrobiłem zrzutów ekranu, ale opisuję sytuację jeszcze raz. Kupiłem obiektyw w promocji za 525 euro, w tym cenę wysyłki około 5 euro. Różnica między oferowaną ceną 512 euro wynika z różnicy w podatku VAT. Otrzymałem e-mail z informacją, że wszystko jest w porządku i produkt został zakupiony.
Czekałem trzy dni, aby uzyskać informacje o wysyłce. Nie otrzymałem żadnego maila. Dopiero po trzech dniach zaloguj się amazon.es. Widziałem, że anulowałeś transakcję. Ponieważ promocja wciąż trwała, chciałem ponownie kupić obiektyw. Niestety po zalogowaniu na czerwono pojawiły się informacje, że nie ma przesyłek do Polski.
Gdyby informacja o nie wysyłaniu do Polski była od samego początku, nie byłoby problemu. Ale nie rozumiem, dlaczego pojawił się trzy dni później, kiedy moja transakcja została anulowana. Kupiłem już soczewki na amazon.de i nie było problemu.

Loanny Edith: Jeśli widzę, że w tej chwili produkt nie jest już dostępny do sprzedaży za pośrednictwem Amazon, ale teraz, gdy ten sam produkt jest sprzedawany za pośrednictwem zewnętrznych sprzedawców, oznacza to, że nastąpiła ogólna zmiana tego produktu.

Ja: Problem polega na tym, że byłem przekonany, że obiektyw został zakupiony i czekałem na jego dostarczenie. Straciłem okazję do zakupu w innych sklepach dzięki promocji czarnego piątku.
Mam wrażenie, że ktoś w amazon.es po zakupie obiektywu zdecydował, że wysłanie za około 5 euro do Polski nie było tego warte, a dopiero potem zablokował przesyłkę do Polski na tej stronie. Podejrzewam, że gdybym mieszkał w Niemczech lub Francji, obiektyw byłby już przy mnie.
Nie otrzymałem również wiadomości e-mail od amazon.es, że zamówienie zostało anulowane. Mogłem czekać na obiektyw w nieskończoność. W ciągu tych trzech dni, kiedy zalogowałem się do amazon.es, zamówienie było przetwarzane.

Loanny Edith: W tym przypadku mogę potwierdzić, że wyspecjalizowany dział dokonał anulowania i usunął produkt sprzedawany przez Amazon, widzę, że wiadomość e-mail z potwierdzeniem anulowania nie została do Ciebie wysłana, jednak wydaje mi się, że więcej niż zostało anulowane w przypadku Twojego kraju była to ogólna sytuacja z produktem, ponieważ widzę, że nie można wysłać go do żadnej lokalizacji, a teraz jest on dostępny tylko za pośrednictwem zewnętrznych sprzedawców.
Pozwól mi potwierdzić wewnętrznie, jeśli prześlemy Twoje zapytanie do odpowiedniego działu.

Ja: Więc dlaczego transakcja się udała 27 listopada, a obiektyw był dostępny przez co najmniej dwa kolejne dni?
Ok, ale myślałem, że to odpowiedni dział.


Potem panienka się pożegnała i kazała czekać na maila :D
Sowy nie są tym, czym się wydają...
ODPOWIEDZ