Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...

off-duty
ODPOWIEDZ
puch24

Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...

#16671

Post autor: puch24 »

Ejpl to stan umysu.
Ludzie, którzy mówią Ejpl to też stan umysu.
Awatar użytkownika
wpk
wpkx
Posty: 38947
Rejestracja: 10.2016
Lokalizacja: Nad Wigołąbką
Kontakt:

Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...

#16672

Post autor: wpk »

Sam jesteś stan umysłu.
gavin

Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...

#16673

Post autor: gavin »

Kupiłbym se ostatni obiektyw, który mi chodzi po głowie, ale co wtedy?
Awatar użytkownika
wpk
wpkx
Posty: 38947
Rejestracja: 10.2016
Lokalizacja: Nad Wigołąbką
Kontakt:

Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...

#16674

Post autor: wpk »

Ostatni będą pierwszymi.
Awatar użytkownika
Owain
Nasz Czelnik
Posty: 14733
Rejestracja: 11.2016

Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...

#16675

Post autor: Owain »

Nie ma ostatni. Zawsze będzie jakiś następny.
Sowy nie są tym, czym się wydają...
Awatar użytkownika
wpk
wpkx
Posty: 38947
Rejestracja: 10.2016
Lokalizacja: Nad Wigołąbką
Kontakt:

Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...

#16676

Post autor: wpk »

Następni będą pierwszymi?
Awatar użytkownika
Owain
Nasz Czelnik
Posty: 14733
Rejestracja: 11.2016

Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...

#16677

Post autor: Owain »

Następni będą droższymi.
Sowy nie są tym, czym się wydają...
puch24

Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...

#16678

Post autor: puch24 »

To na pewno.
gavin

Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...

#16679

Post autor: gavin »

Powstał jusz aparat idealny, referęcyjny, po co robić kolejne? bezsensu
zdyboo

Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...

#16680

Post autor: zdyboo »

Operator komórkowy postanowił ustosunkować się do moich roszczeń w sprawie pobranych 1,34 PLN za "Czasoumilacz", który miał być darmowy.

Taką odpowiedź otrzymałem.
"Mając na uwadze przedstawioną kwestię oraz naszą dotychczasową współpracę, postanowiłem przyznać Panu rabat o wartości 2,46zł z VAT
Rabat będzie widoczny na fakturze VAT, która zostanie wystawiona za bieżący okres rozliczeniowy.
Mam nadzieję, że powyższe rozwiązanie jest dla Pana satysfakcjonujące.
Dodam, że rabat przyznałem w trybie przyspieszonego postępowania bez konieczności składania reklamacji w tej sprawie. Powyższe rozwiązanie pozwoli na skrócenie okresu 30-stu dni, który przysługuje Polkomtel sp. z o.o. - Reklamacje na rozpatrzenie takiego wniosku."


Niby OK, ale nie mam pojęcia z jakiej matematyki korzystają, może komputer kwantowy im to wyliczył. Nie rozumiem też ostatniego zdania, przecież wysłałem reklamację za pomocą mejla. To jak mam ją jeszcze złożyć? Na klęczkach udać się do głównej siedziby operatora i leżeć plusem przez trzy dni, aby łaskawie raczyli przyjąć moją reklamację. Oczywiście ręcznie kaligrafowaną na papierze czerpanym przez dziewice podczas pełni księżyca.
ODPOWIEDZ