Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...
- wpk
- wpkx
- Posty: 38949
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...
Ja???
Dodano po 28 sekundach:
Pies nasikał mi do buta -
Wina ...
Dodano po 28 sekundach:
Pies nasikał mi do buta -
Wina ...
- Owain
- Nasz Czelnik
- Posty: 14733
- Rejestracja: 11.2016
Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...
Czarna seria, padły mi 3 dyski twarde w ciągu 3 dni, 2 ssd.
Dodano po 1 minucie 58 sekundach:
wina tomfiuta?
Dodano po 1 minucie 58 sekundach:
wina tomfiuta?
Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...
wina tomfiuta?
- wpk
- wpkx
- Posty: 38949
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...
Jego wina są kwaśne.
Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...
Wpadnij do Krakowa.Owain pisze: ↑14 lis 2017, 20:44(...)
potem nie mogłem zmienić opon bo Rzesza stoi zakorkowana przez durny remont strategicznego przejazdu kolejowego,
(...)
W ogóle to Rzesza to ewenement, na świętach miasto wymarłe, w okresie wakacyjnym też jeździ się spoko, ale od października... masakra. Z 180 tys mieszkańców dobi się 240 tys. A mnóstwo studentów ma jakiegoś przepalonego diesla za 3 tys zł i korki gotowe.

Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...
Uć podobnie, choć zakończył się remont jednego bardzo newralgicznego skrzyżowania, i znacząco się poprawiło.
Dodano po 13 minutach 30 sekundach:
Natomiast szykują nam kompletny Armageddon transportowy.
Jak może pamiętacie, otwarli nam nowy dworzec Fabryczny. Zawsze był to dworzec krańcowy, odgałęzienie Kolei Warszawsko-Wiedeńskiej dla łódzkiego przemysłu, kończące się blisko centrum miasta. Teraz chcą połączyć to tunelem pod centrum miasta z dawną linią Warszawsko-Kaliską, i połączenie to ma też funkcjonować jako podziemna kolej miejska. W związku z tym, w samym centrum Uci zostanie zbudowany podziemny przystanek tej kolei, a żeby to zrobić, trzeba będzie zamknąć jedno z najbardziej newralgicznych skrzyżowań w samym centrum miasta, i to takie, którego nie sposób objechać bokiem. A będzie to trwało bardzo wiele miesięcy. Na ten okres najlepiej będzie zaopatrzyć się w balon.
Dodano po 13 minutach 30 sekundach:
Natomiast szykują nam kompletny Armageddon transportowy.
Jak może pamiętacie, otwarli nam nowy dworzec Fabryczny. Zawsze był to dworzec krańcowy, odgałęzienie Kolei Warszawsko-Wiedeńskiej dla łódzkiego przemysłu, kończące się blisko centrum miasta. Teraz chcą połączyć to tunelem pod centrum miasta z dawną linią Warszawsko-Kaliską, i połączenie to ma też funkcjonować jako podziemna kolej miejska. W związku z tym, w samym centrum Uci zostanie zbudowany podziemny przystanek tej kolei, a żeby to zrobić, trzeba będzie zamknąć jedno z najbardziej newralgicznych skrzyżowań w samym centrum miasta, i to takie, którego nie sposób objechać bokiem. A będzie to trwało bardzo wiele miesięcy. Na ten okres najlepiej będzie zaopatrzyć się w balon.
- rbit9n
- Ribitibi
- Posty: 9548
- Rejestracja: 11.2016
- Lokalizacja: Kolonia pod Rzeszowem - Za Torem
Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...
czekaj, sugerujesz, że w Rajsze studiuje tyle samo studentów, co w Lubelandii?Owain pisze:
W ogóle to Rzesza to ewenement, na świętach miasto wymarłe, w okresie wakacyjnym też jeździ się spoko, ale od października... masakra. Z 180 tys mieszkańców dobi się 240 tys. A mnóstwo studentów ma jakiegoś przepalonego diesla za 3 tys zł i korki gotowe.
a "korki" są z tego, że jest wujowy, inteligentny rzekomo, system sterowania światłami, oraz z tego, że Janusze nie ogarniają wąsami, że bieg wrzuca się z wyprzedzeniem, a nie wtedy, jak poprzedni Janusz odjedzie na zielonym dziesięć metrów.
nie, nie tobie ja służę, ja służę bzdurze!
Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...
To też prawda. U nas też ludzie szukają biegów 10 sekund po zapaleniu się światła. Poza tym, czasami światła do skrętu palą się 10 sekund. Jak dobrze pójdzie, przejeżdżają trzy samochody.
Przy nowo otwartym Dworcu Fabrycznym zrobiono spory przystanek przesiadkowy autobusowo-tramwajowy, i intensywnie obstawiono go ze wszystkich stron sygnalizacją świetlną. Po tygodniu czy dwóch funkcjonowania z piekielnymi korkami, jakie to natychmiast spowodowało, zdecydowano się wyłączyć całe to gówno, i od tej pory jeździ się o wiele lepiej i płynniej.
Ale generalnie rzecz biorąc, w Łodzi jest teraz tendencja do stawiania świateł na każdym skrzyżowaniu i każdym przejściu. Spowalnia to ruch jak diabli. Przyjechała do nas znajoma z USA i od razu zauważyła: "Ale tu się wolno jeździ, same światła!"
Po drodze do szkoły (niecałe 6,5 km) mam 19 skrzyżowań i przejść dla pieszych ze światłami.
Przy nowo otwartym Dworcu Fabrycznym zrobiono spory przystanek przesiadkowy autobusowo-tramwajowy, i intensywnie obstawiono go ze wszystkich stron sygnalizacją świetlną. Po tygodniu czy dwóch funkcjonowania z piekielnymi korkami, jakie to natychmiast spowodowało, zdecydowano się wyłączyć całe to gówno, i od tej pory jeździ się o wiele lepiej i płynniej.
Ale generalnie rzecz biorąc, w Łodzi jest teraz tendencja do stawiania świateł na każdym skrzyżowaniu i każdym przejściu. Spowalnia to ruch jak diabli. Przyjechała do nas znajoma z USA i od razu zauważyła: "Ale tu się wolno jeździ, same światła!"
Po drodze do szkoły (niecałe 6,5 km) mam 19 skrzyżowań i przejść dla pieszych ze światłami.