Rowerowe dyr-dymały
Re: Rowerowe dyr-dymały
Kiera już bardziej klasyczna, ale mocowanie wygląda na 31,8 mm, zatem jak nie chcesz zmieniać też mostka to nie wejdzie. Potrzebujesz takiej z calowym mocowaniem.
Na owijkach się nie znam żadną miarą. Póki co nie miałem z nimi do czynienia.
Na owijkach się nie znam żadną miarą. Póki co nie miałem z nimi do czynienia.
- wpk
- wpkx
- Posty: 38947
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Rowerowe dyr-dymały
Ale trzeba mieć nieco szersze spojrzenie...
Bo np. ci, co montują auto i wyjeżdżają nim z fabryki, też są zaszpuntowani?
Tak, problemy pierwszego świata - tego, co wyżej sra niż dupę ma.
Kolejna przypowieść, zasłyszana od nieboszczki babci Heleny (1898-1985), mamy mojej mamy:
Pierwsza wojna, rosyjski oficer kazał ordynansowi zrobić herbatę. Ten ją zrobił i przyniósł, ale oficer wydarł się na niego, że źle zaparzył, bo nie ma pianki... Ordynans potulnie zabrał filiżankę, zrobił nową herbatę, w przedpokoju napluł do niej i podał. Oficer wyraził aprobatę i herbatę wypił.
Re: Rowerowe dyr-dymały
W fabrykach, porządnych warstatach, na siedzenia kładzie się folię lub pokrowiec, a choćby jakąś szmatę...
- wpk
- wpkx
- Posty: 38947
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Rowerowe dyr-dymały
Uhum... A w Polonezach niektórzy nie zdejmowali folii z tylnej kanapy przez 15 lat, by nówkasztuka była.
Re: Rowerowe dyr-dymały
kierka 25.4 sprawdzone info
Re: Rowerowe dyr-dymały
Ja mam łatwiej w rowerach. Chwyty i tak trzeba co jakiś czas zmieniać, bo się zużywają, a siodło i tak zwykle zmieniam na Brooksa Cambium Carved, bo jest mega wygodne.
Re: Rowerowe dyr-dymały
Zamówiłem wolnobieg, leicmy z 2.55 na 2.875.
- wpk
- wpkx
- Posty: 38947
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Rowerowe dyr-dymały
Będziesz wolniej biegł.
Re: Rowerowe dyr-dymały
Tego jeszcze nie wiadomo, może nie odkręcić obecnego.
Seba, nie żałuj WD40 czy innego Brunoxa na gwint, niech sobie najpierw spenetruje połączenie, a dopiero potem kręć. Wypadałoby mieć klucz specjalny do wolnobiegów jednobiegowych, bo jest inny niż do kaset czy wolnobiegów wielobiegowych. Wielu mechaników odkręca wolnobiegi w ten sposób, że umieszcza klucz w imadle, nakłada na klucz wolnobieg i kręci kołem. Przed montażem nie żałuj smaru na gwint.
Seba, nie żałuj WD40 czy innego Brunoxa na gwint, niech sobie najpierw spenetruje połączenie, a dopiero potem kręć. Wypadałoby mieć klucz specjalny do wolnobiegów jednobiegowych, bo jest inny niż do kaset czy wolnobiegów wielobiegowych. Wielu mechaników odkręca wolnobiegi w ten sposób, że umieszcza klucz w imadle, nakłada na klucz wolnobieg i kręci kołem. Przed montażem nie żałuj smaru na gwint.
Re: Rowerowe dyr-dymały
Zamówiłem

