
Na cz-b przeważnie daję filtr jakowyś żółty albo rzadziej inny, żeby było dwa razy bardziej niż bez filtra, a tutaj nie dałem nic. W tym sensie mam na myśli, że rzyć.

miałem tak samo tylko inaczej. chociaż nie. tak samo. wydawało mnie się, że w kasecie Broniki jest portra 400, a był właśnie Acros. to jest ten film:JacekB pisze:U mnie jeszcze gorzej. Filmu założyć nie zapomniałem, był w aparacie od jesieni, ale nie zapamiętałem i nie zaznaczyłem prawidłowo na kółku, co to był za film. Wygrzebawszy się z wielkim trudem z zimowego marazmu, wyszedłem na miasto i zrobiłem kilka zdjęć. Aparat nie jest wprawdzie zorka pięć i w Hali Mirowskiej nie byłem, ale zawsze to postęp, jak mi się zdawało. Film się skończył, po powrocie do domu go wyjmuję i z niejakim zdumieniem stwierdzam, że to jest Acros 100. A ja tkwiłem w świętym - jak się okazuje błędnym - przekonaniu, że mam założony kolorowy 400 i tak też naświetlałem. Jak się naświetla cz-b 100 jakby to był kolor 400, to prawdopodobnie wyszła kupa zamiast zdjęć. Jak rzyć?rbit9n pisze:wczoraj zapomniałem założyć film,
Czy ma to jakiś związek z Ulą?Owain pisze:Panowie, mam problem z wejściem.
To mnie pocieszasz, że być moze nie wszystko jest stracone i trzeba mysleć pozytywnie.rbit9n pisze:miałem tak samo tylko inaczej. chociaż nie. tak samo. wydawało mnie się, że w kasecie Broniki jest portra 400, a był właśnie Acros. to jest ten film:
(...)
Acros jak cie mogę, gorzej było z Ektarem, dla niego dwie działki, to było zbyt wiele. także tego.