Things

zdjęcia i o zdjęciach - bez dogmatu
ODPOWIEDZ
Ligo

Re: Things

#721

Post autor: Ligo »

Padłem...

Obrazek
Awatar użytkownika
Owain
Nasz Czelnik
Posty: 14733
Rejestracja: 11.2016

Re: Things

#722

Post autor: Owain »

Mełiwóm, że zewści Photegugu.
Sowy nie są tym, czym się wydają...
Ligo

Re: Things

#723

Post autor: Ligo »

Sam jesteś gugu. :P
cz4rnuch

Re: Things

#724

Post autor: cz4rnuch »

Mnie to dziś nasz kochany blaszak zagaił tak: a na jakich ty szerokościach pracujesz? Nie wiem czy to jakiś szyfr czy też może się dowiedział, że się w robocie tylko opierdalam.
jo44

Re: Things

#725

Post autor: jo44 »

Ligo pisze:Teraz już wszyscy kodem gadajom. No pięknie...
PKP
Ligo

Re: Things

#726

Post autor: Ligo »

Nie, BNSF.
Interface to międzytwarz. A jak się nazywa lokomotywa w środku składu?

Obrazek
Awatar użytkownika
wpk
wpkx
Posty: 38945
Rejestracja: 10.2016
Lokalizacja: Nad Wigołąbką
Kontakt:

Re: Things

#727

Post autor: wpk »

BuildingMerica7903. Co wygrałem?
Ligo

Re: Things

#728

Post autor: Ligo »

Talon na balon i miejscówkę w wagonie.
puch24

Re: Things

#729

Post autor: puch24 »

Hm... Lokomotywa (pracująca!) na końcu składu to pchacz. Jak się nazywa lokomotywa w środku składu - nie mam pojęcia. ;-)
Ale koleje amerykańskie to herezja z europejskiego punktu widzenia.

Co ciekawe, u nas też występują lokomotywy na końcu składu, ale są to zwykle manewrówki, idące jako "luzak". Rzecz w tym, że PKP cargo liczy sobie bardzo słono za usługi lokomotywą manewrową na stacji docelowej, przy rozdzielaniu składu. Wiele spółek kolejowych (np. węglowych) woli doczepić własnego luzaka na końcu składu i zrobić manewry samemu, własną załogą i własną lokomotywą manewrową, bo taniej wychodzi ciągnąć taką lokomotywę przez całą Polskę. Ot, ekonomia.
Ligo

Re: Things

#730

Post autor: Ligo »

Europejskie to jest herezja, bo ciągają dwa wagony na krzyż.
A jak przyjdzie ciągnąć 150 podwójnie załadowanych wagonów po górach i na dystansie ze 3 tysiące km, to jest inna gadka. Dlatego używa się 3, 4, albo 5 lokomotyw z przodu, dwie, albo trzy z tyłu i czasem jeszcze coś pośrodku.
ODPOWIEDZ