Stream of consciousness
Re: Stream of consciousness
Fakt, być może chodziło o to, by nowy D7x00 nie konkurował z D500, więc trzeba go było z czegoś oskubać.
Gdyby D80 miał AI, w życiu bym nie myślał o D200...
Gdyby D80 miał AI, w życiu bym nie myślał o D200...
Re: Stream of consciousness
Składam wyrazy. A właściwie to nie, bo jeśli ktoś zamawia 3-cylindrową 500-tkę i spodziewa się cudów...puch24 pisze:wielu posiadaczy małych aut z małymi silnikami nie używa klimy zbyt często, bo wtedy drastycznie wzrasta zużycie paliwa i spada i tak słaba dynamika auta. Włączają ją tylko wtedy, gdy jest naprawdę nieznośnie.
Przy normalnym napędzie klima może podwyższa zużycia paliwa, ale jest to pomijalne, albo wręcz niezauważalne w normalnej jeździe.
Na pewnych rzeczach nie da się zaoszczędzić.
Re: Stream of consciousness
Przejrzałem pobieżnie obstrukcję insługi D7500 i nie znalazłem tak żadnych informacji o możliwości pomiaru światła z obiektywami bez procesora. Wygląda na to, że aparat zachowuje się tak, jak D100, 70, 50, 40, 60, 3x00, 5x00 - czyli pomiar światła nie działa, a jedyną możliwością jest praca w ciemno w trybie M.
Dodano po 1 minucie 51 sekundach:
Twin Air Fiata ma dwa cylindry i 900.
Wolcwagenowa trójka ma też chyba 900 czy 990...
Dodano po 1 godzinie 9 minutach 43 sekundach:
Zosiek,
Ponieważ pierścień AI z odchylanym wodzikiem bez problemu stosowano w F2A, FM, FE, F3, F4, i można go było zamówić jako modyfikację do F5, to przypuszczam, że to samo można by było zrobić niewielkim kosztem w każdym modelu AI.
Dodano po 1 minucie 51 sekundach:
Chojny jesteś! Nie ma 3-cylindrowych 500-tek.Ligo pisze: Składam wyrazy. A właściwie to nie, bo jeśli ktoś zamawia 3-cylindrową 500-tkę i spodziewa się cudów...
Twin Air Fiata ma dwa cylindry i 900.
Wolcwagenowa trójka ma też chyba 900 czy 990...
Dodano po 1 godzinie 9 minutach 43 sekundach:
Zosiek,
Ponieważ pierścień AI z odchylanym wodzikiem bez problemu stosowano w F2A, FM, FE, F3, F4, i można go było zamówić jako modyfikację do F5, to przypuszczam, że to samo można by było zrobić niewielkim kosztem w każdym modelu AI.
- _13_jacek
- Solona Alicja
- Posty: 1003
- Rejestracja: 11.2016
Re: Stream of consciousness
Nic dodać...Ligo pisze:Przy normalnym napędzie klima może podwyższa zużycia paliwa, ale jest to pomijalne, albo wręcz niezauważalne w normalnej jeździe.
Miałem kiedyś samochód z małym niby oszczędnym silnikiem i co ? Dziękuję postoję ani tym pojechać dynamicznie, nijak do oszczędności bo, tak naprawdę dużo taki pali.
Do normalnego jeżdżenia to od 2.0l w górę.
Dla przykładu: miałem 1.4 benzynę + klima = nigdy nie zszedłem poniżej 9l na setkę w mieście, w zimę powyżej 10l
Teraz mam 2.0 TD + klima + niezmieniony styl jazdy = wskazania komputera w mieście 5.8l/100km. Z tankowania pod korek wyszło mi 6.3l

Mój wniosek, nigdy więcej kosiarki

"wogrodachpamięciwpałacusennychmarzeń"
- wpk
- wpkx
- Posty: 38945
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Stream of consciousness
Do kosiary to cztery gary, a 2.0 TDI to ile ma cylindrów? 

- _13_jacek
- Solona Alicja
- Posty: 1003
- Rejestracja: 11.2016
Re: Stream of consciousness
Od jakiegoś czasu moim zdaniem silniki poniżej 2.0l to kosiarki niezależnie ile to ma cylindrów i czym jest zasilanewpk pisze:Do kosiary to cztery gary, a 2.0 TDI to ile ma cylindrów?

"wogrodachpamięciwpałacusennychmarzeń"
- Owain
- Nasz Czelnik
- Posty: 14733
- Rejestracja: 11.2016
- _13_jacek
- Solona Alicja
- Posty: 1003
- Rejestracja: 11.2016
Re: Stream of consciousness
"wogrodachpamięciwpałacusennychmarzeń"
Re: Stream of consciousness
Na ale właśnie Methka pisała wyżej, że tylko potężny wolnoobrotowy silnik o niewielkiej mocy i wielkiej pojemności zapewnia dostatecznie powolne spalanie mieszanki, by taki silnik był czysty, a to podobno właśnie te wszystkie wysokoobrotowe kosiarki w największym stopniu trują, bo niecałkowicie spalają paliwo, bo nie dają mu czasu, by się starannie i dokładnie spaliło.
- _13_jacek
- Solona Alicja
- Posty: 1003
- Rejestracja: 11.2016