Szmelcwageny i inne

off-duty
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
vid3
Posty: 8699
Rejestracja: 07.2017
Lokalizacja: Miasto robotnicze
Kontakt:

Re: Szmelcwageny i inne

#1171

Post autor: vid3 »

Obrazek
puch24

Re: Szmelcwageny i inne

#1172

Post autor: puch24 »

Pokaz strażaków czy rzeczywisty pożar?
Awatar użytkownika
vid3
Posty: 8699
Rejestracja: 07.2017
Lokalizacja: Miasto robotnicze
Kontakt:

Re: Szmelcwageny i inne

#1173

Post autor: vid3 »

Tym razem tylko pokaz.

Obrazek

Dodano po 3 minutach 43 strzałach znikąd:
A wcześniej wrak(i) był ciągany wte i wewte.

Obrazek
Awatar użytkownika
_13_jacek
Solona Alicja
Posty: 1003
Rejestracja: 11.2016

Re: Szmelcwageny i inne

#1174

Post autor: _13_jacek »

Obrazek
"wogrodachpamięciwpałacusennychmarzeń"
Awatar użytkownika
wpk
wpkx
Posty: 38953
Rejestracja: 10.2016
Lokalizacja: Nad Wigołąbką
Kontakt:

Re: Szmelcwageny i inne

#1175

Post autor: wpk »

O! Limousinovate coupe! :) Gdzieś to spotkał?
Awatar użytkownika
_13_jacek
Solona Alicja
Posty: 1003
Rejestracja: 11.2016

Re: Szmelcwageny i inne

#1176

Post autor: _13_jacek »

wpk pisze: 14 cze 2018, 15:57 O! Limousinovate coupe! :) Gdzieś to spotkał?
Nie byle jakie :arrow: http://www.rrsilvershadow.com/EMod/Camargue.htm
Przejazdem w Stolicy.
Ech szkoda że, nie gdzie na uboczu i z prawdziwym aparatem w ręku bo, owego pstrykłem smartfonem :|
"wogrodachpamięciwpałacusennychmarzeń"
Awatar użytkownika
wpk
wpkx
Posty: 38953
Rejestracja: 10.2016
Lokalizacja: Nad Wigołąbką
Kontakt:

Re: Szmelcwageny i inne

#1177

Post autor: wpk »

Obrazek
puch24

Re: Szmelcwageny i inne

#1178

Post autor: puch24 »

W Rowach jeździłeś Toyotą?
Awatar użytkownika
wpk
wpkx
Posty: 38953
Rejestracja: 10.2016
Lokalizacja: Nad Wigołąbką
Kontakt:

Re: Szmelcwageny i inne

#1179

Post autor: wpk »

Jaaa???
Ja nie jestem kucharz-gazownik! :razz:
Metanoia

Re: Szmelcwageny i inne

#1180

Post autor: Metanoia »

Samochód sobie kupiłam.
Pontiac G6 GXP, 3.6 252KM
Paliwożerność amerykańskich samochodów to mit, średnie 7.5.
Jeździłam już japońskimi, azjatyckimi i niemieckimi samochodami, które się fantastycznie prowadzą ale amerykański samochód o tak wzorowej trakcji mam po raz pierwszy.
Heble z tyłu mocno biorą i na szutrze łatwo wejść w drift.
Muszę popracować nad tłumikiem końcowym bo silnik pracuje jak elektryczny.
Aż się boję jak musi chodzić G8 GXP z napędem na tył i 400KM w serii.


Obrazek
ODPOWIEDZ