
Szmelcwageny i inne
- vid3
- Posty: 8699
- Rejestracja: 07.2017
- Lokalizacja: Miasto robotnicze
- Kontakt:
Re: Szmelcwageny i inne
Pokaz strażaków czy rzeczywisty pożar?
- vid3
- Posty: 8699
- Rejestracja: 07.2017
- Lokalizacja: Miasto robotnicze
- Kontakt:
Re: Szmelcwageny i inne
Tym razem tylko pokaz.

Dodano po 3 minutach 43 strzałach znikąd:
A wcześniej wrak(i) był ciągany wte i wewte.


Dodano po 3 minutach 43 strzałach znikąd:
A wcześniej wrak(i) był ciągany wte i wewte.

- _13_jacek
- Solona Alicja
- Posty: 1003
- Rejestracja: 11.2016
- wpk
- wpkx
- Posty: 38953
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Szmelcwageny i inne
O! Limousinovate coupe!
Gdzieś to spotkał?

- _13_jacek
- Solona Alicja
- Posty: 1003
- Rejestracja: 11.2016
Re: Szmelcwageny i inne
Nie byle jakie

Przejazdem w Stolicy.
Ech szkoda że, nie gdzie na uboczu i z prawdziwym aparatem w ręku bo, owego pstrykłem smartfonem

"wogrodachpamięciwpałacusennychmarzeń"
- wpk
- wpkx
- Posty: 38953
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Szmelcwageny i inne
W Rowach jeździłeś Toyotą?
- wpk
- wpkx
- Posty: 38953
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Szmelcwageny i inne
Jaaa???
Ja nie jestem kucharz-gazownik!
Ja nie jestem kucharz-gazownik!

Re: Szmelcwageny i inne
Samochód sobie kupiłam.
Pontiac G6 GXP, 3.6 252KM
Paliwożerność amerykańskich samochodów to mit, średnie 7.5.
Jeździłam już japońskimi, azjatyckimi i niemieckimi samochodami, które się fantastycznie prowadzą ale amerykański samochód o tak wzorowej trakcji mam po raz pierwszy.
Heble z tyłu mocno biorą i na szutrze łatwo wejść w drift.
Muszę popracować nad tłumikiem końcowym bo silnik pracuje jak elektryczny.
Aż się boję jak musi chodzić G8 GXP z napędem na tył i 400KM w serii.

Pontiac G6 GXP, 3.6 252KM
Paliwożerność amerykańskich samochodów to mit, średnie 7.5.
Jeździłam już japońskimi, azjatyckimi i niemieckimi samochodami, które się fantastycznie prowadzą ale amerykański samochód o tak wzorowej trakcji mam po raz pierwszy.
Heble z tyłu mocno biorą i na szutrze łatwo wejść w drift.
Muszę popracować nad tłumikiem końcowym bo silnik pracuje jak elektryczny.
Aż się boję jak musi chodzić G8 GXP z napędem na tył i 400KM w serii.
