Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...

off-duty
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
danz1ger
Posty: 5965
Rejestracja: 11.2016
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...

#16661

Post autor: danz1ger »

puch24 pisze: 03 sty 2020, 12:24
vid3 pisze: 03 sty 2020, 12:09 Tyle puszek !!!
Sobie wypraszam sobie.

o Tobie byłoby: tyle Puszków (gwoli ścisłości). :mrgreen:
Shoot First, Ask Questions Later.
Awatar użytkownika
wpk
wpkx
Posty: 38947
Rejestracja: 10.2016
Lokalizacja: Nad Wigołąbką
Kontakt:

Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...

#16662

Post autor: wpk »

vid3 pisze: 03 sty 2020, 21:26
wpk pisze: 01 sty 2020, 09:36 Życzę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku Podatkowego.
Właśnie pobrałem nową wtyczkę czego i Wam wszystkim życzę.
Tzn?

Tymczasem wiecie co? Dyson mi podpadł. Nie sprzętowo, sprzęt wciąż jest super. Ale pierdolonym, wszechobecnym korpożydostwem.
Bo kupiłem matce ichniejszy odkurzacz pod choinkę.
Na dyson.pl.
No i patrzę, a tam cashback. Kurwa, myślę, już i oni wała robią z ludzi jak inni, podnosząc cenę i łaskawie "oddając" 250 zł. Żeby się naiwni jarali jak nie przymierzając Nikoniarze, którzy na słowo cashback dostają orgazmu.
Dobra, huj wam w dupę, i tak kupię bo wiem, co kupuję, a taniej nie będzie.
No i super, przyjeżdża, matka zadowolona.
Zatem trzeba by te 250 zł odzyskać.
Najpierw próbuję zarejestrować produkt do gwarancji. Nihuja. Nieprawidłowy numer seryjny. Kombinacje z przeglądarkami, małymi/wielkimi literami - dupa.
No to piszę do helpa, podając swoje imię i nazwisko, numer telefonu, numer seryjny, datę zakupu, adres (wszystko to mam w stopce firmowej) i załączając dodatkowo fakturę i zdjęcie tabliczki znamionowej.

Odpowiedź:
"Witamy serdecznie
Dziękujemy za kontakt z naszą infolinią Dyson.
Błąd podczas rejestracji wynika z braku aktualizacji numerów seryjnych najnowszych urządzeń. Aby zarejestrować urządzenie w naszej bazie danych, bardzo prosimy o podanie następujących informacji:
-Imię i nazwisko
-numer telefonu
-numer seryjny urządzenia znajdujący się na naklejce baterii lub pod pojemnikiem na kurz w formacie AA1-EU-AAA1111A.
-datę zakupu urządzenia
-adres do ewentualnej wysyłki części
Czekamy na informację.
Pozdrawiamy"

Odpisuję, wspominając coś o niedoskonałej AI. Dziękują, rejestrują.
Pora na spełnienie wymogów "promocji". Oto one (fragment regulaminu):

"9.2. Aby wziąć udział w Promocji należy:
a) w dniach od 15.10.2019 roku do 15.12.2019 roku, dokonać zakupu Produktu Promocyjnego w sklepie objętym Promocją i zachować dowód zakupu oraz opakowanie. Przez dowód zakupu rozumie się dokument zakupu przy zakupie w sklepie www.dyson.pl/sklep-online lub oryginał paragonu fiskalnego przy zakupie w pozostałych sklepach objętych Promocją. Jeden dowód zakupu można wykorzystać tylko jeden raz do zgłoszenia uczestnictwa w Promocji.
b) Po dokonaniu zakupu, o którym mowa w pkt 9.2 a) Regulaminu, wystawić osobiście opinię o zakupionym Produkcie Promocyjnym na stronie sklepu, w którym dokonano zakupu, zgodnie z jego regulaminem.
c) Po dokonaniu zakupu i wystawieniu opinii, o których mowa w pkt 9.2 a) i 9.2 b) Regulaminu, w terminie nie przekraczającym 30 dni od daty zakupu (decyduje data rejestracji chęci udziału w Promocji w systemie on-line), wypełnić i wysłać on-line na stronie www.cashback-dyson.pl oraz wydrukować formularz rejestrujący chęć udziału w Promocji, zawierający następujące elementy obowiązkowe:
✓ imię Uczestnika
✓ nazwisko Uczestnika
✓ adres zamieszkania Uczestnika (ulica i nr domu/mieszkania, kod pocztowy, miasto)
✓ adres e-mail Uczestnika
✓ numer telefonu Uczestnika
✓ model zakupionego Produktu Promocyjnego
✓ numer seryjny zakupionego Produktu Promocyjnego
✓ data zakupu Produktu Promocyjnego (DD-MM-RRRR)
✓ numer dowodu zakupu Produktu Promocyjnego
✓ sklep, w którym dokonano zakupu Produktu Promocyjnego
✓ link do wystawionej opinii na stronie sklepu, w którym dokonano zakupu, o której mowa w pkt 9.2 b) Regulaminu
✓ numer konta bankowego (IBAN) Uczestnika
✓ potwierdzenie ukończenia 18 lat i zapoznania się z regulaminem przez Uczestnika
✓ pole Captcha
Wzór formularza rejestracji stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu. Przyjęcie deklaracji chęci udziału w Promocji przez system rejestracyjny strony internetowej jest potwierdzone informacją zwrotną na adres e-mailowy, który podano w rejestracji. Informacja zwrotna zostanie wysłana w sposób automatyczny, ale nie później niż w kolejnym dniu roboczym po dniu zgłoszenia. Informacja zwrotna nie potwierdza poprawności rejestracji, a tylko fakt zarejestrowania formularza w systemie teleinformatycznym. Rejestracja formularza chęci udziału w Promocji nie stanowi kompletnego zgłoszenia i nie upoważnia do otrzymania Zwrotu.
d) Po dokonaniu rejestracji formularza, o którym mowa w pkt 9.2 c) Regulaminu, w terminie nieprzekraczającym 30 dni od daty zakupu (decyduje data nadania), przesłać Organizatorowi przesyłką rejestrowaną zgłoszenie (pocztową lub kurierską) na adres: AVANTI, ul. Reymonta 4A, 05-070 Sulejówek z dopiskiem „Dyson - CashBack”, następujące elementy:
I. Wypełniony on-line formularz, zgodnie z pkt 9.2 b) Regulaminu, wydrukowany i odręcznie podpisany we wskazanych polach.
II. Kopię oryginału dowodu zakupu potwierdzającego zakup Produktu Promocyjnego, zgłaszany w formularzu, o którym mowa w pkt 9.2 b) Regulaminu. Oryginał dowodu zakupu należy zachować do czasu pozytywnej weryfikacji zgłoszenia i przyznaniu Zwrotu, na potrzeby ewentualnej weryfikacji spełnienia przez Uczestnika warunków udziału w Promocji.
III. Wycięty z oryginalnego opakowania Produktu Promocyjnego fragment opakowania z kodem EAN i numerem seryjnym Produktu Promocyjnego oraz elementem graficznym znamiennym dla opakowania, zgodny z danymi zgłaszanymi w formularzu, o którym mowa w pkt 9.2 b) Regulaminu. Wzór poprawnego wycięcia fragmentu opakowania stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu.
IV. Zdjęcie strony lub wydruk strony z opinią wystawioną na stronie sklepu, w którym dokonano zakupu, dla Produktu Promocyjnego, zgodnie z linkami zgłaszanymi w formularzu, o którym mowa w pkt 9.2 b) Regulaminu. Wzór poprawnego zdjęcia lub wydruku stanowi Załącznik nr 3 do Regulaminu."

A ja naiwnie myślałem, że to Sony jest wyjątkowo upierdliwe w tych sprawach...
Nic to, brnę dalej i zamieszczam recenzję. I dostaję komunikat, że musi zostać zatwierdzona przez moderację. Kurwa, deja vu.
Zaglądam za jakiś czas raz, drugi, trzeci - nic. Czwarty - wreszcie jest.
Pora na formularz - zajebisty jest. Nie da się wpisać Wojciech P. ani Wojciech Piotr, jak również Busko-Zdrój. Tylko litery. Zatem na wydruku dopisałem ręcznie - dało się.
Wydruk strony z opinią - ma być nagłówek i opinia, czyli, ponieważ zamoderowano już kilka nowych po mojej, 5 stron. Zmniejszam skalę i udaje się zmieścić na 2.
Pozostało popsuć pudełko i spakować wszystko w kopertę.
A teraz tylko wysłać i czekać.

PS Tamta "promocja" się skończyła, jednak jest następna: cena ta sama, ale w niej uchwyt ścienny, czyli standardowe wyposażenie każdego modelu od zawsze - dwie plastikowe kształtki o dumnej nazwie "stacja dokująca" - jest wyceniony na 399 zł i zaoferowany jako "gratis".
Awatar użytkownika
vid3
Posty: 8699
Rejestracja: 07.2017
Lokalizacja: Miasto robotnicze
Kontakt:

Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...

#16663

Post autor: vid3 »

250 zł za takie dane ...
Jakoś musi im się to opłacać.
RODO-SRODO a handel danymi nadal istnieje.
Nikt nie udowodni, że to od nich.

Dodano po 1 minucie 6 strzałach znikąd:
A nowa wytczka na nowy rok ... każdego kto podpisuje pdf-y do US to czeka.
Awatar użytkownika
wpk
wpkx
Posty: 38947
Rejestracja: 10.2016
Lokalizacja: Nad Wigołąbką
Kontakt:

Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...

#16664

Post autor: wpk »

Dyson, Dyson,
Give me your answer, do!
I'm half crazy,
All for the love of you!
Awatar użytkownika
vid3
Posty: 8699
Rejestracja: 07.2017
Lokalizacja: Miasto robotnicze
Kontakt:

Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...

#16665

Post autor: vid3 »

Stara zgłasza komunikat, że podpis jest nie ten tego.
Dobrze, że nie kazali zmieniać acrobata jak któregoś roku.
gavin

Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...

#16666

Post autor: gavin »

Dajson srajson.
Awatar użytkownika
wpk
wpkx
Posty: 38947
Rejestracja: 10.2016
Lokalizacja: Nad Wigołąbką
Kontakt:

Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...

#16667

Post autor: wpk »

Dane, które podaję, to dane firmowe - i tak są widoczne. Nawet arjanity je widzą. :D
gavin

Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...

#16668

Post autor: gavin »

Ludzie wyjdzta z pieczary i zainstalujta apke typu "Odebrać telefon" itp. Nie wiem czy na ejpl też jest, ale ejplaże to inny gatunek.
Awatar użytkownika
wpk
wpkx
Posty: 38947
Rejestracja: 10.2016
Lokalizacja: Nad Wigołąbką
Kontakt:

Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...

#16669

Post autor: wpk »

A w pieczarze odbierać można li?
gavin

Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...

#16670

Post autor: gavin »

ooo ejplaż przylecioł
ODPOWIEDZ