o Tobie byłoby: tyle Puszków (gwoli ścisłości).
Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...
- danz1ger
- Posty: 6040
- Rejestracja: 11.2016
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...
o Tobie byłoby: tyle Puszków (gwoli ścisłości).
Shoot First, Ask Questions Later.
- wpk
- wpkx
- Posty: 39040
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...
Tzn?
Tymczasem wiecie co? Dyson mi podpadł. Nie sprzętowo, sprzęt wciąż jest super. Ale pierdolonym, wszechobecnym korpożydostwem.
Bo kupiłem matce ichniejszy odkurzacz pod choinkę.
Na dyson.pl.
No i patrzę, a tam cashback. Kurwa, myślę, już i oni wała robią z ludzi jak inni, podnosząc cenę i łaskawie "oddając" 250 zł. Żeby się naiwni jarali jak nie przymierzając Nikoniarze, którzy na słowo cashback dostają orgazmu.
Dobra, huj wam w dupę, i tak kupię bo wiem, co kupuję, a taniej nie będzie.
No i super, przyjeżdża, matka zadowolona.
Zatem trzeba by te 250 zł odzyskać.
Najpierw próbuję zarejestrować produkt do gwarancji. Nihuja. Nieprawidłowy numer seryjny. Kombinacje z przeglądarkami, małymi/wielkimi literami - dupa.
No to piszę do helpa, podając swoje imię i nazwisko, numer telefonu, numer seryjny, datę zakupu, adres (wszystko to mam w stopce firmowej) i załączając dodatkowo fakturę i zdjęcie tabliczki znamionowej.
Odpowiedź:
"Witamy serdecznie
Dziękujemy za kontakt z naszą infolinią Dyson.
Błąd podczas rejestracji wynika z braku aktualizacji numerów seryjnych najnowszych urządzeń. Aby zarejestrować urządzenie w naszej bazie danych, bardzo prosimy o podanie następujących informacji:
-Imię i nazwisko
-numer telefonu
-numer seryjny urządzenia znajdujący się na naklejce baterii lub pod pojemnikiem na kurz w formacie AA1-EU-AAA1111A.
-datę zakupu urządzenia
-adres do ewentualnej wysyłki części
Czekamy na informację.
Pozdrawiamy"
Odpisuję, wspominając coś o niedoskonałej AI. Dziękują, rejestrują.
Pora na spełnienie wymogów "promocji". Oto one (fragment regulaminu):
"9.2. Aby wziąć udział w Promocji należy:
a) w dniach od 15.10.2019 roku do 15.12.2019 roku, dokonać zakupu Produktu Promocyjnego w sklepie objętym Promocją i zachować dowód zakupu oraz opakowanie. Przez dowód zakupu rozumie się dokument zakupu przy zakupie w sklepie www.dyson.pl/sklep-online lub oryginał paragonu fiskalnego przy zakupie w pozostałych sklepach objętych Promocją. Jeden dowód zakupu można wykorzystać tylko jeden raz do zgłoszenia uczestnictwa w Promocji.
b) Po dokonaniu zakupu, o którym mowa w pkt 9.2 a) Regulaminu, wystawić osobiście opinię o zakupionym Produkcie Promocyjnym na stronie sklepu, w którym dokonano zakupu, zgodnie z jego regulaminem.
c) Po dokonaniu zakupu i wystawieniu opinii, o których mowa w pkt 9.2 a) i 9.2 b) Regulaminu, w terminie nie przekraczającym 30 dni od daty zakupu (decyduje data rejestracji chęci udziału w Promocji w systemie on-line), wypełnić i wysłać on-line na stronie www.cashback-dyson.pl oraz wydrukować formularz rejestrujący chęć udziału w Promocji, zawierający następujące elementy obowiązkowe:
✓ imię Uczestnika
✓ nazwisko Uczestnika
✓ adres zamieszkania Uczestnika (ulica i nr domu/mieszkania, kod pocztowy, miasto)
✓ adres e-mail Uczestnika
✓ numer telefonu Uczestnika
✓ model zakupionego Produktu Promocyjnego
✓ numer seryjny zakupionego Produktu Promocyjnego
✓ data zakupu Produktu Promocyjnego (DD-MM-RRRR)
✓ numer dowodu zakupu Produktu Promocyjnego
✓ sklep, w którym dokonano zakupu Produktu Promocyjnego
✓ link do wystawionej opinii na stronie sklepu, w którym dokonano zakupu, o której mowa w pkt 9.2 b) Regulaminu
✓ numer konta bankowego (IBAN) Uczestnika
✓ potwierdzenie ukończenia 18 lat i zapoznania się z regulaminem przez Uczestnika
✓ pole Captcha
Wzór formularza rejestracji stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu. Przyjęcie deklaracji chęci udziału w Promocji przez system rejestracyjny strony internetowej jest potwierdzone informacją zwrotną na adres e-mailowy, który podano w rejestracji. Informacja zwrotna zostanie wysłana w sposób automatyczny, ale nie później niż w kolejnym dniu roboczym po dniu zgłoszenia. Informacja zwrotna nie potwierdza poprawności rejestracji, a tylko fakt zarejestrowania formularza w systemie teleinformatycznym. Rejestracja formularza chęci udziału w Promocji nie stanowi kompletnego zgłoszenia i nie upoważnia do otrzymania Zwrotu.
d) Po dokonaniu rejestracji formularza, o którym mowa w pkt 9.2 c) Regulaminu, w terminie nieprzekraczającym 30 dni od daty zakupu (decyduje data nadania), przesłać Organizatorowi przesyłką rejestrowaną zgłoszenie (pocztową lub kurierską) na adres: AVANTI, ul. Reymonta 4A, 05-070 Sulejówek z dopiskiem „Dyson - CashBack”, następujące elementy:
I. Wypełniony on-line formularz, zgodnie z pkt 9.2 b) Regulaminu, wydrukowany i odręcznie podpisany we wskazanych polach.
II. Kopię oryginału dowodu zakupu potwierdzającego zakup Produktu Promocyjnego, zgłaszany w formularzu, o którym mowa w pkt 9.2 b) Regulaminu. Oryginał dowodu zakupu należy zachować do czasu pozytywnej weryfikacji zgłoszenia i przyznaniu Zwrotu, na potrzeby ewentualnej weryfikacji spełnienia przez Uczestnika warunków udziału w Promocji.
III. Wycięty z oryginalnego opakowania Produktu Promocyjnego fragment opakowania z kodem EAN i numerem seryjnym Produktu Promocyjnego oraz elementem graficznym znamiennym dla opakowania, zgodny z danymi zgłaszanymi w formularzu, o którym mowa w pkt 9.2 b) Regulaminu. Wzór poprawnego wycięcia fragmentu opakowania stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu.
IV. Zdjęcie strony lub wydruk strony z opinią wystawioną na stronie sklepu, w którym dokonano zakupu, dla Produktu Promocyjnego, zgodnie z linkami zgłaszanymi w formularzu, o którym mowa w pkt 9.2 b) Regulaminu. Wzór poprawnego zdjęcia lub wydruku stanowi Załącznik nr 3 do Regulaminu."
A ja naiwnie myślałem, że to Sony jest wyjątkowo upierdliwe w tych sprawach...
Nic to, brnę dalej i zamieszczam recenzję. I dostaję komunikat, że musi zostać zatwierdzona przez moderację. Kurwa, deja vu.
Zaglądam za jakiś czas raz, drugi, trzeci - nic. Czwarty - wreszcie jest.
Pora na formularz - zajebisty jest. Nie da się wpisać Wojciech P. ani Wojciech Piotr, jak również Busko-Zdrój. Tylko litery. Zatem na wydruku dopisałem ręcznie - dało się.
Wydruk strony z opinią - ma być nagłówek i opinia, czyli, ponieważ zamoderowano już kilka nowych po mojej, 5 stron. Zmniejszam skalę i udaje się zmieścić na 2.
Pozostało popsuć pudełko i spakować wszystko w kopertę.
A teraz tylko wysłać i czekać.
PS Tamta "promocja" się skończyła, jednak jest następna: cena ta sama, ale w niej uchwyt ścienny, czyli standardowe wyposażenie każdego modelu od zawsze - dwie plastikowe kształtki o dumnej nazwie "stacja dokująca" - jest wyceniony na 399 zł i zaoferowany jako "gratis".
- vid3
- Posty: 8737
- Rejestracja: 07.2017
- Lokalizacja: Miasto robotnicze
- Kontakt:
Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...
250 zł za takie dane ...
Jakoś musi im się to opłacać.
RODO-SRODO a handel danymi nadal istnieje.
Nikt nie udowodni, że to od nich.
Dodano po 1 minucie 6 strzałach znikąd:
A nowa wytczka na nowy rok ... każdego kto podpisuje pdf-y do US to czeka.
Jakoś musi im się to opłacać.
RODO-SRODO a handel danymi nadal istnieje.
Nikt nie udowodni, że to od nich.
Dodano po 1 minucie 6 strzałach znikąd:
A nowa wytczka na nowy rok ... każdego kto podpisuje pdf-y do US to czeka.
- wpk
- wpkx
- Posty: 39040
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...
Dyson, Dyson,
Give me your answer, do!
I'm half crazy,
All for the love of you!
Give me your answer, do!
I'm half crazy,
All for the love of you!
- vid3
- Posty: 8737
- Rejestracja: 07.2017
- Lokalizacja: Miasto robotnicze
- Kontakt:
Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...
Stara zgłasza komunikat, że podpis jest nie ten tego.
Dobrze, że nie kazali zmieniać acrobata jak któregoś roku.
Dobrze, że nie kazali zmieniać acrobata jak któregoś roku.
-
gavin
Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...
Dajson srajson.
- wpk
- wpkx
- Posty: 39040
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...
Dane, które podaję, to dane firmowe - i tak są widoczne. Nawet arjanity je widzą. 
-
gavin
Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...
Ludzie wyjdzta z pieczary i zainstalujta apke typu "Odebrać telefon" itp. Nie wiem czy na ejpl też jest, ale ejplaże to inny gatunek.
- wpk
- wpkx
- Posty: 39040
- Rejestracja: 10.2016
- Lokalizacja: Nad Wigołąbką
- Kontakt:
Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...
A w pieczarze odbierać można li?
-
gavin
Re: Kolejny, cholerny/psioniczny dzień...
ooo ejplaż przylecioł