Szmelcwageny i inne

off-duty
ODPOWIEDZ
nordenvind

Re: Szmelcwageny i inne

#4781

Post autor: nordenvind »

puch24 pisze: 19 lut 2020, 15:25 Obrazek

Bo one tylko umiejo folksfagena w tdiku na pompoftryskiwaczach i wycinać dpfy :mrgreen:
puch24

Re: Szmelcwageny i inne

#4782

Post autor: puch24 »

Jaaaasne!

Ale wielokrotnie gadałem o francuzach z moim mechanikiem, i zawsze mówił, że za nimi nie przepada, bo tam potrafią skomplikować rzeczy proste.
Francuzi w technice zawsze mieli swoją, oczywiście lepszą, drogę do socjalizmu, i zawsze musieli zrobić wszystko inaczej niż reszta świata.
nordenvind

Re: Szmelcwageny i inne

#4783

Post autor: nordenvind »

No tak, w przesłynnym Passacie B5 przy wymianie rozrządu trzeba zdemontować cały przód auta, to się dopiero nazywa skomplikowane rzeczy prostych... :mrgreen:
Awatar użytkownika
rbit9n
Ribitibi
Posty: 9542
Rejestracja: 11.2016
Lokalizacja: Kolonia pod Rzeszowem - Za Torem

Re: Szmelcwageny i inne

#4784

Post autor: rbit9n »

a widzieliście tutorial zmiany żarówek w tesli?
nie, nie tobie ja służę, ja służę bzdurze!
Awatar użytkownika
wpk
wpkx
Posty: 38945
Rejestracja: 10.2016
Lokalizacja: Nad Wigołąbką
Kontakt:

Re: Szmelcwageny i inne

#4785

Post autor: wpk »

Ale po co?
puch24

Re: Szmelcwageny i inne

#4786

Post autor: puch24 »

No, widziałem na YT Audi, chyba S8, cycuś, z wyjętym całym przodem i zespołem napędowym, bo trzeba wymienić łańcuchy rozrządu, a te są z tyłu, przy przegrodzie czołowej. Teoretycznie miały być for life, ale cuśnie wyjszło.
Zdaje się, że takie Merce i Beemy też są.

Podobnych aut jest coraz więcej i coraz więcej mają istotnych błędów konstrukcyjnych.

Jeszcze nie roczny Focus znajomych jest chyba trzeci albo czwarty raz w serwisie... i to nie z powodu drobnostki.
Inni znajomi przed wakacjami kupili nową Škodę i też była już ze cztery razy naprawiana, i też były to jakieś awarie silnika.

Choć, z drugiej strony, coraz częściej słyszy się od mechaników, że te samochody wcale nie muszą być aż tak awaryjne. Wystarczy nie wierzyć w interwały serwisowe 30 tys. km, tylko wymieniać olej i filtry co 10, jak kiedyś, i jeżdżą jak złoto. Może nie wszystkie, ale...
Awatar użytkownika
wpk
wpkx
Posty: 38945
Rejestracja: 10.2016
Lokalizacja: Nad Wigołąbką
Kontakt:

Re: Szmelcwageny i inne

#4787

Post autor: wpk »

Pożyjemy, zobaczymy - na przykładzie prezesowego Kaptura.
nordenvind

Re: Szmelcwageny i inne

#4788

Post autor: nordenvind »

Będzie się działo :mrgreen:
Po 2,5 roku mam już wymieniony akumulator na lepsiajszy bo Varte, podobno w starym (po 10tys km) piardolneła cela.
Pól roku temu wymienili mi sterownik elektrycznego hamulca postojowego. W serwisie moduł kosztuje około 1100zł.
Aktualny przebieg 19tys, w lipcu kończy się 3letnia gwarancja i chyba dokupię za 2200 na następne 2 dwa lata.
Będę musiał tylko jeździć na coroczne przeglądy, które w sumie nie są drogie...i mam fszysto w żopie...
Awatar użytkownika
wpk
wpkx
Posty: 38945
Rejestracja: 10.2016
Lokalizacja: Nad Wigołąbką
Kontakt:

Re: Szmelcwageny i inne

#4789

Post autor: wpk »

Dacia?
nordenvind

Re: Szmelcwageny i inne

#4790

Post autor: nordenvind »

Sam se kup Sraczie !
ODPOWIEDZ